צעירים וצעירות: גם לכם מגיע מראה עיניים זוהר יותר – בואו לראות!

מילוי שקעים מתחת לעיניים - לפני ואחרי

השורות הבאות נועדו עבורכם ועבורכן, צעירים וצעירות, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, שמביטים במראה ותוהים אם ניתן לשפר את המראה הכבוי בעיניים. המראה הזה, נוצר כתוצאה מכהויות מתחת לעיניים שמשוות לכם מראה עייף תמידי. אם אתם מרגישים כך ותוהים אם לטפל, מתביישים או חוששים לפנות, כדאי שתדעו שצעירות וצעירים רבים מטפלים בבעיה הזו ובתוך פחות משעה יוצאים מהמרפאה עם מראה רענן ונאה יותר.

בדרך כלל, נדרש מילוי שקעים מתחת לעיניים לשתי קבוצות: האחת היא צעירות וצעירים. בדרך כלל, הסיבה להופעת כהויות מתחת לעיניים בעשורים המוקדמים לחיים, היא גנטית. כאשר שקעים מתחת לעיניים מופיעים בגיל מבוגר יותר, הדבר קשור לרוב לגיל ולעובדה שרקמת השומן באזור העין מידלדלת. בין אם הבעיה הופיעה בגיל מוקדם או מאוחר יותר, ניתן לטפל בה בדיוק באותו האמצעי.

העלמת כהויות מתחת לעיניים - לפני ואחרי
מילוי שקעים מתחת לעיניים - לפני ואחרי

אנו במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, משתמשים בחומרי מילוי איכותיים כדי למלא את אזור השקע וליצור מראה אחיד ונאה. לשם כך, נדרשת עבודה באמצעות מחט ללא חוד (קנטלה) על מנת להימנע מפגיעה בכלי דם במהלך ההזרקה. כמו כן, נדרשים דיוק ומיומנות, שכן חוסר דיוק או מקצועיות עלול להוביל למילוי אזורים שאינם רצויים ובהמשך ליצירת 'נקניקיות' קטנות מתחת לעין.

אחת הסוגיות הבוערות עבור צעירים וצעירות (מניסיוננו) היא הצורך שלהם לחזור לשגרה במהרה, כדי שהטיפול לא יפגע בסדר יומם (עבודה, לימודים וכו'). לאחר טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים, ניתן לחזור לשגרה ללא כל הפרעה. אין צורך בטיפולים נוספים, והתוצאה צפויה להחזיק מעמד לפחות שנה, ולעתים אף יותר מכך.

גם גברים נהנים מהטיפול:

לפני ואחרי העלמת 'שחורים' מתחת לעיניים
לפני-אחרי מילוי שקעים מתחת לעיניים

צפו בסרטון טיפול מילוי כהויות מתחת לעיניים:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן