מילוי שקעים מתחת לעיניים: לא צריך ניתוח כדי להעלים שקיות

מילוי שקעים מתחת לעיניים

החורף מתקרב אלינו בצעדי ענק. בעוד זמן קצר הבגדים הארוכים יעברו אחר כבוד לחלק הקדמי של הארון ובאופן טבעי הפוקוס יעבור מהגוף אל העיניים. לכן, השקעים מתחת לעיניים מהווים מקור לדאגה אצל לא מעט אנשים.

שקיות מתחת לעיניים מטרידות לא רק מבוגרות; רואים יותר ויותר התעניינות, לכל אורך השנה, גם של גברים צעירים ונשים צעירות. אצלם בדרך כלל השקעים מתחת לעיניים הם תוצאה של גנטיקה ונותנים רושם של מראה עייף ולא חיוני. חשוב שתדעו כי במקרים רבים אין כל צורך בניתוח מילוי שקעים מתחת לעיניים ועדיף לעבור טיפול נקודתי לשיפור המראה במרפאתנו.

היתרונות של טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים

בעולם של היום, ורגע לפני 2024, המגמה הרווחת בתחום האסתטיקה נוטה לטיפולים לא פולשניים המשפרים את המראה ללא צורך בניתוח. מגמה זו כוללת גם מילוי שקעים מתחת לעיניים וטיפול בשקייות מתחת לעיניים. מטופלים ומטופלות שמגיעים אלינו לשיחת ייעוץ שואלים אם יש צורך בניתוח ואנו מסבירים כי קיימת חלופה בעלת יתרונות רבים. אז מהם היתרונות?

הליך לא פולשני – הזרקת חומר מילוי הוא הליך מהיר ולא פולשני, הנעשה ללא צורך בחתכים וללא הרדמה כללית. ניתן לחזור לשגרה מיד לאחר הטיפול.

הליך לא מסוכן – בכל ניתוח יש סכנה לסיבוכים ולתופעות לוואי. מילוי שקעים מתחת לעיניים שמתבצע על ידי ד"ר רודניצקי חף מסיבוכים וקל להתאושש לאחריו.

רואים תוצאות – מטופלים ומטופלות שלנו, שעברו מילוי שקעים מתחת לעיניים, מעידים כי קיים שיפור ניכר של מראה הפנים. אתם מוזמנים כמובן לראות בעצמכם את התמונות הנמצאות בעמוד זה ולקבל הסבר בסרטון.

חיסכון בעלויות – באופן גורף ניתן לומר כי ניתוחים יקרים יותר מאשר טיפולים. מלבד היתרונות שהוזכרו למעלה, יש גם חיסכון כספי לא מבוטל למי שרוצה להעלים שקיות מתחת לעיניים.

שקיות מתחת לעיניים

אז איך זה עובד?

ד”ר רודניצקי מבצע מילוי שקעים מתחת לעיניים בעזרת מחט דקיקה המכילה חומצה היאלרונית. השקיות, שנראות בדרך כלל כמו כתמים שחורים מתחת לעיניים, עוברות סוג של יישור וכך האזור המטופל מקבל מראה אחיד ומשנה את צבעו.

חשוב לציין כי הטכניקה של הטיפול קריטית ורק רופא מיומן המשתמש בחומרים מתאימים מביא לתוצאות טובות ומשמעותיות עבור המטופלים. הטיפול במרפאתנו בטוח, חסכוני, ומספקת תוצאות יוצאות דופן ומיידיות לצעירים ולמבוגרים יותר.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן