מילוי בגב כף היד

מילוי בגב כף היד

הפנים והידיים הינם האזורים החשופים ביותר בגוף האדם, ונחשבות לאחד הסממנים ליופי הן בקרב נשים והן בקרב גברים. לכן, טיפוחן של הידיים הוא דבר מתבקש. 

העור על גבי כף היד הוא עדין דק ורגיש. למעשה, העור שנמצא על גב כפות ידינו הינו מהדקים בגוף האדם כשכמות השומן התת עורית בו נמוכה מאוד. המשמעות: ככל שחולפות השנים, העור שעל גב כף ידינו הולך ומזדקן, ונעשה דק ורגיש יותר.

הידיים חשופות לנזקי שמש, להבדלי קור וכן חשיפה לחומרים שונים, וכל אלו למעשה פוגעים בעור שנמצא על גב כף ידינו, וגורמים לו לנזק, שנראה לעין בגילאים מתקדמים יותר, אך לא רק. בעקבות זאת, רבים בוחרים לבצע טיפול של מילוי כף היד.

למה העור על גב כף ידינו מתקמט?

שכבת השומן באזור הידיים מועטה ומתמעטת עם השנים. הוורידים נהיים בולטים יותר ונוצרת פיגמנטציה. לכן, נזקי הזקנה ניכרים באזור הידיים, אך ניתן לטפל באזור גב כף היד ולהגיע לתוצאות מרביות.

הטיפול

הטיפול המומלץ ביותר למילוי כף היד נעשה ע”י מילוי בחומצה האלרונית, בדומה לאזורים אחרים בגוף. מדובר בחומר טבעי המתמזג עם הגוף. עד לפני שנים לא רבות הטיפול המקובל בגב כף היד היה על ידי שאיבת השומן מאזור אחר בגוף המטופל, והזרקתו אל גב כף היד. שיטה זו הייתה נחשבת למסובכת, כואבת ויקרה יותר מהשיטה הנהוגה כיום לטיפול מילוי כף היד.

לעתים טיפול מילוי כף היד נעשה באופן הדרגתי, על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות ולהביא למראה גב כף יד חלק ויפה.

יש לציין כי תוצאות הטיפול ניכרות מיד לאחריו והן הולכות ומשתפרות בשבועות שלאחר הטיפול. הנפח חוזר לאזור גב כף היד וכמו כן, הטיפול מאט את תהליך ההזדקנות של העור באזור זה, מאחר והחומצה האלרונית מביאה לפעילות מחודשת של התאים באזור הטיפול.

התוצאות: בעזרת מילוי כף היד, אזור גב כף היד מקבל נפח, הוא נראה מלא ומראה העור משתפר; הוא נראה צעיר וחיוני יותר.

טיפול שאינו כואב ובטיחותי

הטיפול המתבצע במרפאתו של ד”ר רודניצקי אינו כואב כלל. הוא נעשה באמצעות מחט דקיקה אשר מוחדרת מתחת לעור ללא כל פגיעה בכלי הדם. החומר שבו נעשה שימוש במהלך הטיפול בטיחותי, ומשתמשים בו גם לאזורים שונים בגוף.

פוסטים אחרונים בנושא:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן