החורף בא: אלו הטיפולים המרכזיים בחורף 2022

אישה בחורף

אמנם הגשם עוד לא הגיע במלוא עוזו, אבל הבקרים והלילות כבר קרים מאוד, והחורף, עם או בלי גשמים מרובים, כבר כאן. הוא צפוי ללוות אותנו בחודשים הקרובים – וכמותו, גם בתחום הרפואה האסתטית ישנם טיפולים עונתיים הנפוצים במיוחד בחורף. נמנה כאן כמה מהטיפולים המובילים בקליניקה של ד"ר עודד רודניצקי בחורף הזה.

טיפול סקולפטרה

מה לא נאמר על אחד הטרנדים הרציניים של השנים האחרונות בתחום הצערת הפנים והצוואר? מדובר בטיפולים שבהם יוזרק לעור הפנים ו/או הצוואר החומר המתקדם והאיכותי (שמאושר על ידי ה-FDA). לאחר הטיפולים, החומר המוזרק יעודד שגשוג של סיבי קולגן, והדבר ישפר את כל מאפייני העור ואפילו ישפיע על הגורמים להזדקנות העור. התוצאה הצפויה היא החזרת הנפח האבוד ושיקום הדרגתי של עור הפנים. התוצאה אגב, צפויה להישמר כשנתיים, ובמקרים מסוימים אף שנתיים וחצי – משך זמן משמעותי יותר מטיפולים סטנדרטיים.

נגן וידאו

טיפולי עיניים

מדובר בטיפולים שאינם מאפיינים את החורף באופן ספציפי, אלא ניתנים לאורך כל השנה. הביקוש אליהם בדרך כלל גדל בחורף, מכיוון שהפנים הופכים להיות אחד האזורים היחידים בגופנו שנחשף. עיקר טיפולי העיניים הם מילוי שקעים מתחת לעיניים שיוצרים מראה כהה וכבוי. כמו כן, במרפאה אנו מטפלים גם בתופעת ה'שקיות' מתחת לעיניים. הפתרון למראה העייף הוא באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית ייעודית באזור העיניים. לשם כך, וכדי שהתוצאה תהיה מיטבית, נדרש ניסיון רב בטיפולים אלו ומיומנות מקסימלית. ד"ר עודד רודניצקי הוא אחד הרופאים המובילים בתחום טיפולי העיניים.

נגן וידאו

הצערת כפות ידיים

בחורף אנו מודעים יותר לכפות הידיים שלנו. הן נוטות להיות יבשות יותר בשל תנאי מזג האוויר, וכאשר מדובר במיוחד בנשים מבוגרות, השומן התת עורי נספג בגוף, ובנוסף ליובש העונתי, גם הוורידים והגידים הופכים לבולטים. ניתן לטפל בבעיה אסתטית זו בשתי דרכים. הראשונה היא מילוי גב כף היד באמצעות חומצה היאלורונית, לשיפור מרקם העור. מדובר בטיפול שתוצאותיו נראות כבר בסיום הטיפול. השנייה היא שיפור מרקם העור באמצעות לייזר במספר טיפולים, שאורכים מספר שבועות. בסוף הטיפולים מתקבלת לרוב כף יד חלקה יותר, אסתטית ונעימה.

נגן וידאו

טיפולי צוואר

גם הצוואר זוכה לתשומת לב בעונת החורף, וגם בו ניתן לטפל במגוון דרכים, בהתאם לצורך האסתטי של המטופלות והמטופלים. למשל, המסת שומן בסנטר לקבלת סנטר מהודק יותר, טיפול סקולפטרה שעליו כתבנו מעלה, טיפולי לייזר באמצעות מכשיר Ellipse ועוד.

ד"ר רודניצקי - פיגמנטציה

טיפולי פנים נוספים

ישנו מגוון רחב של טיפולים שניתנים במרפאתו של ד"ר עודד רודניצקי ומיועדים לאזור הפנים, שהוא החשוף ביותר בחורף. לדוגמא, טיפולי בוטוקס, פיסול פנים, מילוי שפתיים, טיפולים בנימים בפנים (קופרוז) ועוד. כמובן, שלפני כל הטיפולים, יש להגיע לייעוץ פרטני כדי להתאים את הטיפול הטוב ביותר לבעיה האסתטית.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
לפני ואחרי - העלמת נימים בלייזר

עונת טיפולי הנימים כבר כאן

מזג האוויר שהחל להתחמם, מזכיר לנשים ולגברים רבים שאוטוטו המכנסיים הארוכים יוחלפו במכנסיים קצרים – ובחלק מהזמן הבילוי יהיה ים או בריכה, מה שיחשוף את

קראו עוד »
דילוג לתוכן