טיפול באדמומיות ובקופרוז בפנים – העלמת נימים בפנים

נימים בפנים, קופרוז ואדמומיות, הם מפגע אסתטי שניתן לחיות איתו, אבל גם ניתן לטפל בו, הודות לטכנולוגיה המפותחת בתחום כיום. קופרוז למשל, ניתן למצוא באזורים שונים: קופרוז באף, בלחיים ובאזור הסנטר. זה קורה בשל מגוון גורמים, לדוגמא: חוסר איזון הורמונלי, גנטיקה, חשיפה מוגברת לשמש, עצבנות ומתח, יתר לחץ דם וצריכת תרופות.

אם אתם סובלים ממפגעים אסתטיים שכאלו בפנים, דעו כי אתם לא לבד! אצל גברים למשל, קופרוז בפנים מופיע בקרב כ-20%, אך היא מאפיינת גם נשים. ייתכנו בעיות שונות של כלי דם בפנים, שבהן ניתן לטפל, או לפחות לשפר את המצב, בעזרת טכנולוגיית לייזר. במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, שני מכשירי לייזר, כל אחד מהם מיועד לסוג אחר של כלי דם. בטיפולים בנימים בפנים או באדמומיות בפנים, ניתנת תשומת לב לכל נים באופן ייחודי, עד אשר הוא נעלם. 

איך זה עובד?

כמובן שלכל בעיה, יותאם פתרון נקודתי על ידי ד"ר רודניצקי, ולכן נדרש ייעוץ ראשוני לפני כל פרוצדורה. למשל, בקופרוז, ניתן לטפל באמצעות מכשיר הלייזר, אשר משחרר קרניים הנספגות בכלי הדם ומביאות לחימום שלהם. כך, נימים ייספגו בגוף וייעלמו. יעילות הטיפול גבוהה מאוד, ומדובר בטיפול שאורך לרוב מספר דקות בלבד. אין הגבלות מיוחדות לאחר הטיפולים, למעט צורך בחשיפה זהירה לשמש.

השימוש במכשור הלייזר לצורך טיפול בקופרוז אינו מסוכן – מדובר בטיפול שבו לא מבוצע שימוש בחומרים כימיים כלשהם. לאחר טיפול הלייזר, הגוף מרפא עצמו. מיותר לציין, כי למקצועיותו של הרופא המטפל יש חשיבות רבה בהצלחת הטיפול לקבלת תוצאות משביעות רצון.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי
ד"ר רודניצקי - לפני אחרי
צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן