מיצוק ושיפור מרקם העור באזור הדקולטה

הדקולטה הוא אזור המחשוף אצל נשים. אזור זה נחשב לחלק חשוף יותר של הגוף, ועל כן נזקי הסביבה, והשמש בעיקר, פוגעים בו פעמים רבות בצורה קשה יותר משאר הגוף. עם הזמן, האזור מאבד חיוניות ולחות, והופך להיות מקומט, מבוגר, עייף ורפוי.

במרפאה של ד"ר רודניצקי ניתן לפתור זאת על ידי טיפול במכשיר ה-Ellipse, שתורם למיצוק ושיפור מרקם העור, גם באזור הדקולטה. מכשיר ה-Ellipse עובד בטכנולוגיית לייזר חדשנית, המשפרת את איכות העור, כך שלאחר מספר טיפולים כבר ניתן לראות את חיות העור, והתוצאות מחזיקות לאורך זמן. 

איך מתבצע טיפול למיצוק אזור הדקולטה?

מכשיר האליפסה מוצמד לעור באזור המטופל, ובמומחיות שנצברה לאחר שנים של ניסיון, ד"ר רודניצקי מעביר את ידית מכשיר הלייזר על גבי האזור. הלייזר גורם לייצור קולגן באזור, שתורם למראה האלסטי של העור. הטיפול עשוי לעקצץ מעט ולגרום לאדמומיות באזור, אך זו עוברת תוך מספר שעות ובמקומה ניתן לראות את העור שוב מתוח, מוצק, אלסטי וצעיר. 

מהן תופעות הלוואי של טיפול זה?

הטיפול יכול לגרום לאדמומיות מקומית קלה באזור, שעוברת לרוב תוך מספר שעות. במקרים חריגים, האדמומיות נשארת בין יום ליומיים, אך גם היא נעלמת לאחר מכן. 

מהו זמן ההחלמה בדרך כלל?

הטיפול למיצוק העור באזור הדקולטה אינו דורש החלמה מיוחדת, וניתן לחזור לשגרה מלאה מיד לאחריו.
מדובר בסדרת טיפולים של כ-4 טיפולים בדרך כלל, עם הפסקה של כשלושה שבועות בין טיפול לטיפול.
הטיפול עצמו אורך כעשר דקות.

כיצד עליי להתכונן לטיפול ומה לעשות אחריו?

טיפול זה אינו דורש הכנה מוקדמת. לאחר ההגעה למרפאה, ד"ר רודניצקי יטפל באזור הדרוש בעזרת מכשיר האליפסה, והמטופלת תוכל לחזור לשגרת יומה הרגילה מיד לאחר מכן. 

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לכל מי שמרגישה שצריכה למצק את אזור המחשוף. הטיפול בונה קולגן ועובד על גמישות העור, כך שעדיף להתחיל בטיפול מניעתי כבר מגיל צעיר, ולא לחכות לגיל מאוחר שבו העור באזור יגיע למצב של קמטים ורפיון.

התוצאות

לאחר סיום סדרת הטיפולים הראשונית, תוצאות הטיפול נשמרות לטווח ארוך. עם זאת, על מנת לשמור על התוצאות בצורה הטובה ביותר, מומלץ מדי פעם בפעם לחזור לטיפול חיזוק במרפאה.

פוסטים אחרונים בנושא:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן