לא לרגליים בלבד – העלמת נימים בולטים באזור הדקולטה

המרדף אחר האושר ממשיך כל חיינו, ואין ספק שלמראה שלנו יש חלק לא קטן בתחושות השלווה והביטחון העצמי שלנו. פעמים רבות נימים בולטים מאיימים על התחושות הללו ועשויים להוליד רגשות של חריגות בנוף.

ראשית, אנחנו פה כדי להגיד שהופעת נימים בולטים היא תופעה לא כל כך חריגה. למעשה, כ-20% מהגברים בעולם סובלים מנימים בולטים, וכמעט מחצית מהנשים בעולם מתמודדות עם עניין זה. שנית, אנחנו מציעים ומציגים את הפתרון – טיפול להעלמת נימים בטכנולוגיית לייזר.

אזור הדקולטה הוא אזור המחשוף אצל אישה. מטבע הדברים, אזור זה פעמים רבות חשוף ונראה לעין. הגברת שמופיעה בתמונות מטה הגיעה למרפאה על מנת לעבור טיפול להעלמת נימים במיוחד באזור זה. ד"ר רודניצקי מומחה בהעלמת נימים ממגוון רחב מאוד של אזורים בגוף, וניתן לעבור טיפול זה באזורים כגון רגליים, פנים, ידיים, אוזניים ועוד.

מה עושה הטיפול בטכנולוגיית הלייזר?

"הטיפול עובד בצורה כזו שהנימים עוברים תהליך של "סגירה", וכך מורידים אותם אחד אחד", מסביר ד"ר רודניצקי. "הלייזר מחמם את כלי הדם [הנימים], וכך מגיעים למצב של קרישה בכלי הדם, וסגירה שלהם. כלי הדם משתנה – הוא הופך מצבע אדום לצבע גוף".

הטיפול להעלמת נימים מראה שיעורי הצלחה גבוהים ביותר, עם מעל 90% טיפולים שעברו בהצלחה ותוצאות שנשמרו לאורך זמן.

באזור הדקולטה ניתן לעבור עוד מגוון רחב של טיפולים במרפאתו של ד"ר רודניצקי, כדוגמת מיצוק ושיפור מרקם העור באזור זה, בטכנולוגיה חדשנית וייחודית. 

הטיפול להעלמת נימים מתאים לגברים ולנשים, באזורי גוף שונים.

את התוצאות ניתן לראות באופן כמעט מידי, עם החלפת הצבע של כלי הדם. בפועל, עוברים 10 שבועות עד שהנים נספג ונעלם מהגוף לאחר הטיפול, משום שיש צורך לסלק את הדם, בנוסף לסיבים של כלי הדם. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן