עיצוב ומילוי הישבן

עיצוב ומילוי הישבן

עיצוב ומילוי הישבן הפך לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות, בעיקר בקרב בנות המין היפה, הרבה בזכותה של קים קרדשיאן, ידוענית אמריקאית שנוהגת להשוויץ בטיפול הישבן שעברה.

למעשה, ניתן לעצב כל חלק בגוף ולא רק את הישבן, אך כשזה נוגע לעיצוב ומילוי ישבן, ד”ר עודד רודניצקי משתמש בחומרים אחרים, המותאמים בדיוק לאזור זה. המזרקים שבהם נעשה שימוש בטיפול עיצוב הישבן הינם מזריקים של 10 CC, ולא 1 CC כפי שנוהג ברוב הטיפולים האסתטיים.

טיפול זה, המעניק עסיסיות וסקסיות לאזור הישבן, מיועד לנשים בכל הגילאים. למעשה, כל אישה שרוצה לבצע שינוי בישבנה – להגדילו, לטפל באסימטריה, חורים בישבן או לשנות את צורתו  – יכולה להגיע לטיפול זה, אשר מתבצע בהרדמה מקומית.

אופן הטיפול

המטופלת מגיעה ביום שנקבע למרפאה של ד”ר עודד רודניצקי, וביחד עם ד”ר רודניצקי מגדירים את האזור שבו יבוצע הטיפול. לאחר מכן מתבצעת הרדמה מקומית, כשלאחריה ד”ר רודניצקי מחדיר את הקנולה, אשר באמצעותה ניתן לבצע את המילוי.

מדובר על טיפול שאינו כואב וכזה שלא דורש החלמה ארוכה. לעתים ישנה רגישות לאחר הטיפול, אך ניתן לשוב לשגרה במהירות מבלי למרוח קרמים מיוחדים. לאחר תקופה מסוימת חוזרת המטופלת לביקורת במרפאה.

יתרונות הטיפול לעיצוב ומילוי הישבן:

  • התאוששות מהירה
  • מיועד לנשים בכל הגילאים
  • טיפול שאינו מלווה בכאב
  • ניתן לשוב לשגרה מיד לאחר הטיפול

פוסטים אחרונים בנושא:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן