מזון בריא - טיפול באכילה רגשית ואורח חיים בריא

טיפול באכילה רגשית - עדי רודניצקי שרון

האם ידעתם כי רוב האוכלוסייה סובלת מאכילה רגשית, ברמה כזו או אחרת? ולא, לא מדובר בהפרעת אכילה, אלא במצב שנוצר ככל שחולפות השנים. אכילה רגשית עלולה להתפתח אפילו מתקופות רחוקות, כמו הילדות והנעורים, מבלי שנהיה מודעים לתופעה.

תחום הטיפול באכילה הרגשית עוסק בין היתר בחוויות, במחשבות וברגשות שמתעוררים בנו ואנו לא מסוגלים להכילם. הפתרון הזמין שרבים בוחרים בו הוא אכילה, מבלי לחוש רעבים כלל, כדי לעמעם את הרגשות והמחשבות שלנו.

דוגמאות למקרי אכילה רגשית

אפשר לשנות את המצב!

בקליניקה ניתן לעבור טיפול באכילה רגשית על ידי עדי רודניצקי שרון, מטפלת מוסמכת לאורח חיים בריא ואכילה רגשית. בטיפול מיושמים תרגילים וכלים מגוונים כדי להתמודד עם ההרגשה הקשה והאכילה המרובה. בטיפול יינתן דגש על ויסות הרגש, החיים לצידם והטיפול במקור הבעיה, מבלי לגשת למקרר ברגעים של חוסר מעש, עצבים או אפילו רגעים מאושרים.

במסגרת טיפול באכילה רגשית, נעבור על הרגלי האכילה, מוצרי המזון שאתם צורכים ושגרת היומיום שלכם. יחד, נעבוד על הרגלים טובים עבורכם, נמקסם את הפעילות הגופנית ואף נבחן את שעות השינה שלכם. כל אלו נחוצים לשינוי המיוחל בחיים.

נעים להכיר, עדי רודניצקי שרון

מטפלת מוסמכת לאורח חיים בריא ואכילה רגשית

מאז ומתמיד, העסיקו אותי תהיות על הקושי לרדת במשקל ועל הגורמים שמשפיעים על הירידה במשקל. אידיאל היופי גם הוא ליווה אותי, במיוחד לאור העובדה שב-2009 הייתי מלכת היופי של ישראל – אם כי לא שאפתי לעמוד בתכתיבי אידיאל היופי והרגשתי שהדבר לא טוב עבורי. בדיעבד, ניתן לומר שגם אני סבלתי מאכילה רגשית בחיי.

הלימודים וההכשרות שעברתי הובילו אותי לטפל באכילה רגשית שלי ושל אחרים באמצעות שיטות וכלים שונים שבאמת עזרו. מכאן, קיבלתי החלטה לעזור לאחרים באמצעות טיפול באכילה רגשית. 

עדי רודניצקי שרון - טיפול באכילה רגשית

הטיפול מתאים לכל מי שסובל מאכילה רגשית. אני מטפלת בנשים וגברים מגיל 19 ומעלה, מכיוון שסגנון הטיפול מצריך זאת, ופחות מתאים לגילאים הצעירים.

כפי שאכילה רגשית שונה מאחד לאחד כך גם משך הטיפול. אני מתאימה את הטיפול לפי הצורך של המטופל וכך גם את מספר הטיפולים.

אכן כן, ניתן לקיים באופן פרונטלי וגם בזום, לפי בחירתו של המטופל.

במידה ואת לא בטוחה, את מוזמנת לפנות אליי ולהתייעץ.
בכל מקרה הפגישה הראשונה שלנו, היא פגישת אבחון מקיפה שכוללת שאלון רחב.

ניתן להשאיר פרטים בטופס - ואחזור אליכם:

דילוג לתוכן