צלצול באוזניים (טנטון)

צלצול באוזניים (טנטון)

במדינת ישראל ישנם מטפלים העוסקים בטינקטורה, אך מעט מאוד יודעים לטפל בטנטון בכללי, בטח כשמדובר על כאלו המחזיקים בהשכלה רפואית בנושא.

טינטון למעשה בא מהמילה הלטינית Tinnire שפירושה לצלצל. הטינטון הוא מצב בו אדם שומע צליל או צפצופים אשר אינם נשמעים על ידי האנשים שמסביבו.

מדובר בתחום ייחודי שלא רבים מתמחים בו. אלו הסובלים מטנטון לעתים לא ישנים בלילה ולוקחים כדורי הרגעה רק כדי לשרוד, אך בעזרת הטיפול ניתן להפחית באופן משמעותי את סבלם.

החומרה משתנה מאדם לאדם, ולעתים העוצמות קבועות ולעתים משתנות. יש השומעים את הצפצופים באוזן אחת ויש בשתיהן, ויש כאלו שקשה להם למקם את הצליל.

מה גורם לטינטון?

לטינטון יכולים להיות גורמים רבים ולא תמיד ניתן לזהות את הגורם.

התופעה יכולה לנבוע מירידה בשמיעה, צריכת קפאין או אלכוהול, לחץ דם גבוה, חשיפה ממושכת לרעש, זיהומים, מחלות של מפרק הלסת, צריכת תרופות מסוימות, אלרגיות, גיל וכו’

צלצול באוזניים (טנטון)

איך מתבצע הטיפול?

כאשר יש צלצול באוזן, קיים חוסר איזון של העצב וקיימת בעצב שגורמת לחוסר איזון. הטיפול של ד”ר רודניצקי למעשה גורם לגירוי עצבי לעצב אקוסטיקוס וגורם לאיזון שלו.

מדובר בטיפול היחידי שיכול לעזור בפגיעה עצבית בכל מקום וגם באוזן. ד”ר רודניצקי למעשה מעורר את העצב, ומשתדל לגרום לו לתפקד מחדש כדי למנוע או להפחית בעיות באוזניים. הניסיון הרב שצבר בטיפול זה, מביא מזור למטופלים רבים.

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן