העלמת אדמומיות בפנים

העלמת אדמומיות בעור הפנים

סובלים מאדמומיות בפנים? לא פעם תאובחן אותה אדמומיות בעור הפנים בטעות כסבוריאה, אך למעשה היא מחלת עור הנקראת רוזציאה – אדמומיות בפנים המסרבת לעזוב, פצעים טורדניים, הסמקות חוזרות ונשנות עד אדמומיות קבועה בעור הפנים, מלווה בהיווצרות מואצת של נימי דם ולעיתים בפצעונים קטנים. במצבים מסוימים התופעה מלווה גם בעיניים מגורות, אדומות ויבשות או בתחושת גוף זר בעין, במקרים קשים תיתכן התעבות של רקמת האף.

התופעה הופכת ליותר מתסכלת כשטיפולים שונים, מתרופתיים ועד קוסמטיים, לא באמת עוזרים. האדמומיות בפנים (Redness) מופיעה ושכיחה בגילי 30 ומעלה, ומופיעה בקרב אנשים בעלי גוון עור בהיר, אך התעודדו – לא מדובר בגזירת גורל, ובעזרת הטיפול הנכון ניתן להעלים אותה. במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, נשמח לבחון את הבעיה ולהתאים לה את הפתרון האידאלי עבורה.

ההשפעה על הביטחון העצמי

גברים ונשים המתמודדים עם אדמומיות בפנים, עלולים לחוות פגיעה מסוימת בביטחון העצמי. האדמומיות באזור מרכזי כל-כך כמו הפנים, עלול לעורר תחושות של מבוכה וחוסר ביטחון. בין אם הדבר נובע ממצבים כמו רוזציאה או Redness, חוסר השליטה במראה של האדם יכול להחמיר את תחושות חוסר הביטחון. ההשפעה הדרמטית על הביטחון העצמי, מדגישה את החשיבות של טיפול בבעיה – וכיום רבות ורבים ניגשים לטפל בה בכמה טיפולים בודדים, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שהלכה והתפתחה.

אדמומיות בפנים: סיבות

הגורם המדויק לתופעה עדיין לא ידוע. את תסמיני האדמומיות ניתן לייחס למגוון סיבות אפשריות כמו גנטיקה, תפקוד לקוי של מערכת החיסון, גורמים חיצוניים שעשויים לעורר תגובות חריפות של העור ועוד.

צריכת אלכוהול עלולה לגרום ולהחמרת האדמומיות בעור הפנים, בנוסף, חשיפה לשמש, מקלחות חמות, פעילות גופנית מאומצת, שתיית משקאות חמים וצריכת מאכלים חריפים עלולות להשפיע על חומרת המחלה, כמו גם גורמים נפשיים כדוגמת סטרס.

כיצד ניתן לטפל בה?

מלבד טיפול תרופתי, שעשוי לסייע במידה מסוימת, אך ברגע שיופסק, תחזור שוב האדמומיות והפריחה, יש אפשרויות נוספות, לא כולן אפקטיביות, יש כאלו שיותר וישנן כאלו שפחות, אך טיפול שהוכח כי הוא יעיל במיוחד הוא הטיפול באמצעות מכשיר ה-ELLIPSE. הפולסים הקצובים, הקצרים והבטוחים לשימוש, מכוונים אל העור. המערכת מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם בהם קיימת הבעיה. האור מומר לחום, אשר הורס את החלבון שנמצא בדפנות כלי הדם, מה שמביא להיעלמות הדרגתית של כלי הדם לאחר הטיפול.

כמה טיפולים צריך?

מספר הטיפולים תלוי במיקום הטיפול ובמספר כלי הדם בו. מחקרים קליניים אישרו כי בדרך כלל נדרשים בין 4-1 טיפולים, במרווח של כחודש בין טיפול אחד למשנהו. בסרטון שמובא כאן לדוגמא, מבוצע טיפול 2 מתוך 3 טיפולים שלהם זקוקה המטופלת. לרוב, כבר לאחר טיפול ראשון, ניתן יהיה לראות תוצאות ראשוניות – ועם התקדמות הטיפול, התוצאה ממשיכה להשתפר. כמובן שעבור כל מקרה נדרש מספר טיפולים שונה, בהתאם למצב ההתחלתי והתקדמות הטיפול. לאחר כל טיפול, ניתן לחזור לשגרת היום.

אדמומיות בעור הפנים

מכשור מתקדם המסייע לטיפול בעור הפנים

המכשיר שבו מבוצע שימוש, הוא ELLIPSE, מעין תחנת כוח רב תכליתית, המבצעת שימוש בטכנולוגיית לייזר ו-IPL לטיפולים דרמטולוגיים. המכשור המתקדם, בעל ידיות שונות ומותאמות, המאושר על ידי ה-FDA האמריקאי, מספק פתרון לבעיות אסתטיות רבות מלבד אדמומיות בפנים ורוזציאה, דוגמת פיגמנטציה מסוגים שונים, צלקות אקנה ועוד. בין היתר, ד"ר רודניצקי משתמש במכשור זה לטובת מיצוק העור ושיפור המרקם שלו.

סובלים מאדמומיות בעור הפנים? מרפאת ד”ר רודניצקי תוכלו לקבל את הטיפול המתקדם ביותר להעלמת האדמומיות בעור הפנים, פנו למרפאתנו לקבלת ייעוץ ופרטים.

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן