פטרת ציפורניים

הטיפול בפטרת אשר נערך במרפאתו של ד”ר רודניצקי הינו טיפול חדשני המשלב שתי טכנולוגיות, הפועלות בצורה משולבת כדי להביא לתוצאות הרצויות ולחיסול הפטרת.

מטרת הטיפול היא לגרום לצמיחת ציפורניים נקיות מפטרת ושיפור מראה הציפורן באופן מיידי. טיפול הלייזר,שבעזרתו מטפלים בפטרת, הוכיח עצמו כטיפול המהיר והיעיל ביותר.

מדובר בטיפול שאינו פולשני, ללא כאבים וכזה שמתבצע במהירות וללא כל תופעות לוואי. ניתן לבצעו בכל אחת מעונות השנה.

הלייזר, איתו מתבצע הטיפול, משמיד למעשה את הפטרייה ואת הגורמים לה. לרוב, נדרשים רק ארבעה טיפולים קצרים בהפרש של שבוע. לאחר מכן המטופל מוזמן לביקורת. עם תום הטיפול, בחודשים שלאחריו נעשה תהליך חידוש הציפורן ואין צורך בטיפולים נלווים.

בנוסף, במרפאתו של ד”ר רודניצקי ניתן לבצע טיפול מונע בציפורניים השוכנות בסמוך לציפורן הנגועה על מנת למנוע הדבקה.

פטרת ציפורניים

יתרונות הטיפול:

• הטיפול המתקדם ביותר בפטרת הציפורניים באמצעות מכשור לייזר משוכלל
  • שיפור מראה הציפורן כבר מהטיפול הראשון
  • ללא כדורים וללא עקירת הציפורן
  • מתאים לכל מי שסובל מפטרת ציפורניים

איך זה בכלל קורה ולאילו תופעות גורמת הפטרת?

הפגיעה מתחילה לרוב בציפורן ולעיתים אם הפטרת לא מטופלת, הציפורן עוברת לעור שבין האצבעות וגורמת לגירוד, קילוף ואף לריח לא נעים. הפטרת לא עוברת מעצמה ועוברת מאדם לאדם אם לא מטפלים בה בהקדם. הזיהום גורם לנזק אסתטי ואף תפקודי ומוביל לחוסר יכולת לבצע חלק מהפעילות היומיומית.

• העור סביב הציפורן אדום ודלקתי
  • המחלה הורסת באופן הדרגתי את הציפורן
  • הציפורן נעשית צהובה ומתעבה והופכת לבעלת רגישות
  • הציפורן עלולה לנשור

למי זה קורה?

שכיחות פטרת הציפורניים עולה עם הגיל ומשקפת את אי יכולת הציפורן להגן על עצמה. הפטרייה יכולה להתפתח ממחלות כגון סכרת, מחלות כלי דם, השמנת יתר ומערכת חיסונית חלשה. כמו כן, הפטרייה שכיחה במצב של הזעת יתר ונעילה ממושכת של נעלי ספורט.

הטיפול במשחות וכדורים למיניהם עלולים להיות ממושכים מאוד ולעיתים לא יעילים לחלוטין, ובנוסף, לעיתים השימוש בכדורים מלווה בתופעות לוואי. כמו כן, הציפורן הנגועה מהווה קרקע פוריה למחלות מדבקות אחרות – בעיקר חיידקים ופטריות מסוגים שונים. פטריות משחררות רעלנים העלולים לגרום לסיבוכים כגון אלרגיות, אסטמה וכן דלקות עור שונות.

שאלות ותשובות בנושא פטרת ציפורניים:

המחלה הורסת בהדרגה את הצפורן ועלולה אף לעבור לצפורניים אחרות ולהדביק אנשים אחרים.
פטרייה שאינה מטופלת עלולה לגרום לפגיעה במערכת החיסונית. פטרת הצפורניים לא נרפאת מעצמה. מאחר והצפורן אינה בריאה היא מהווה מצע עשיר למחלות מדבקות אחרות, אלרגיות שונות הן בעור והן במערכת הנשימה.

הטיפול איננו פולשני אין הגבלת גיל לביצוע הטיפול. לא נודע עד כה על כל תופעות לואי בגין הטיפול וזאת בניגוד לטיפולים אחרים.

על הצפורן יכול להופיע כתם בצבע אחר הצפורן הנגועה משנה את צבעה הצבע נעשה עכור צהוב הצפורן מתחילה להתעבות ונעשית רגישה. לעיתים, הפטרת עוברת לעור שבין האצבעות וגורמת לקילוף ולגירוד.

הטיפול אינו גורם לתופעות לואי ואינו מלווה בכאבים. קרן הלייזר חודרת בדיוק וביעילות מתחת לצפורן שם נמצאים הפטרת והגורמים לה ולמעשה משמידה אותם. לרוב נדרשים 4 טיפולים קצרים בלבד בהפרש של שבוע סך הכל 21 יום. הטיפול קל ומהיר וניתן לאחריו לחזור לשגרת היומיום.

הטיפול מתאים לכל סוגי הפטריות.