להיפטר מפטרת בציפורני הרגליים באמצעות טיפול בעזרת מכשיר ה-ELLIPSE

פטרת בציפורניי הרגליים הינה תופעה מוכרת, לא נעימה בהחלט אך די שכיחה. היא שכיחה יותר במהלך ההתבגרות וההזדקנות ובקרב קבוצות מסוימות יש סיכוי גבוה יותר ללקות בה. הקבוצות שעשויות ללקות בה והם יותר מועדים לכך הם חולי סוכרת, הסובלים מבעיות בזרימת הדם, אנשים בעלי נטייה להזעה בכפות הרגליים, אנשים שמתקלחים במקלחות משותפות במסגרות כאלו ואחרות (צבא, חדר כושר, ברכה וכו…)

הפטרת אינה מסוכנת בשום צורה, כואבת או גורמת לכל אי נוחות כלשהי, אך היא בהחלט יוצרת בעיה אסתטית לסובלים ממנה, במיוחד כשמדובר בנשים והן מעוניינות לחשוף את כפות רגליהן בסנדלים לדוגמה.

עד כה האפשרויות בהן השתמשו הלוקים בפטרת ציפורניים היו בעיקר משחות, תכשירי מריחה, או תכשירים הנלקחים דרך הפה ולרוב גורמים לתופעות לוואי לא נעימות (כאבי ראש, בחילות, שלשולים וכיוצא בזה) ולא ממש סיפקו מענה איכותי, וסייעו להיפטר באופן מלא מן הפטרת.

בעזרת מכשיר ה-ELLIPSE החדשני, המיועד לטיפול במגוון רחב של תופעות גופניות, כשאחת מהן היא פטרת ציפורניים, תמצאו כי הטיפול הוא מהיר, קל, נטול כאב (מלווה בתחושה של חום בלבד וכמעט אינו מורגש) התהליך של המכשיר הוא למעשה סדרה של הבזקי אור אינפרה-אדום מכוונת לכל שטח הציפורן, כולל העור המקיף את הציפורן והעור הנמצא בבסיסה. תהליך זה מחמם והורס את הפטרייה הקיימת. על מנת להבטיח כיסוי מלא.

הטיפול עצמו מהיר במיוחד, כיסוי שטח של 10 אצבעות הרגליים נמשך כעשר דקות בלבד, ועל פי רוב יידרשו כשלושה ארבעה טיפולים על מנת לחסל את הפטרייה לחלוטין.

 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן