ד"ר עודד רודניצקי מסביר ומדגים טיפול לחידוש העור בעזרת מכשיר ה-ELLIPSE החדשני

ד"ר עודד רודניצקי הוא הרופא היחיד בארץ המטפל במרפאתו באמצעות מכשיר ה-ELLIPSE החדשני. מכשיר ה-ELLIPSE פותח בשיתוף עם המומחים הגדולים בתחום רפואת העור, הכירורגיה הפלסטית. החדשנות  והייחודיות של המכשיר היא, בין השאר, בקלות ההפעלה שלו, והטכנולוגיה המיוחדת בה הוא מופעל. הטכנולוגיה של המכשיר מאפשרת לרופא לשלוט בו ובטיפול בצורה מדויקת, ולעבוד בטווח רחב אך מוגדר על החלקים בהם הרופא מעוניין לטפל.

ד"ר רודניצקי מספר כי המכשיר מטפל בהצלחה במגוון רחב במיוחד של תופעות כמו פיגמנטציה, מרקם העור, אקנה פעילה, צלקות שונות וביניהן צלקות אקנה, כתמי לידה שונים, יבלות, סימני מתיחה, פטרת ברגליים, הוא מטפל בשיפור קולגן העור, משמע רג'וביניישן והצערת העור, הוא מטפל כמו כן בסולר קרטוזיס ותופעות אחרות. זה למעשה מה שמבדל אותו ממכשירים אחרים – כל אחד מטפל בתופעה אחרת, או במקרה הטוב יותר – במספר תופעות בודדות.

הטיפול בעזרת המכשיר פועל בצורה הטובה ביותר על צלקות טריות, בשונה מצלקות ישנות, בהן ההצטלקות כבר התקבעה במרקם העור. כאשר הצלקת טריה, העור עדיין מגלה גמישות מסוימת לשינוי. הטיפול עצמו אינו כואב וכרוך בעיקר באי נוחות מקומית, כמו תחושת צריבה קלה או בעירה, ומעין תחושת עקצוצים, אך ניתן בקלות להתגבר עליה בעזרת מריחת משחת אלחוש מקומית. בסרטון ניתן לראות כי המטופלת אינה נמצאת באי נוחות, נראית רגועה ונינוחה, ד"ר רודניצקי אף שואל אותה האם היא מרגישה כאב כלשהו והיא מעדכנת אותו שאינה חשה בכאב.

בין שאר התכונות המדהימות של המכשיר, יש אפשרות להגדיר מראש באפליקציית המכשיר את סוג העור עליו עובדים, ובכך להבטיח את הטיפול היעיל ביותר שניתן להעניק. האלמנט הזה מבטיח את האפשרות להעברה מדויקת של כמות אנרגיה למקום הטיפול.

ד"ר רודניצקי: "מדובר במכשיר האמין והבטוח ביותר שניתן למצוא בשוק כיום. יש לו אחוזי הצלחה מאוד גבוהים וניתן להבחין בשינוי כבר מהטיפול הראשון. בשונה ממכשירים אחרים אשר מצריכים לא מעט סשנים של טיפול, מכשיר ה-ELLIPSE יעיל במיוחד, על כן לרוב אין צורך ביותר מ-4 טיפולים, למקרים קשים. מה שמעודד במיוחד מטופלות שמגיעות עם צלקות קשות שאינן מעוניינות לשבת תחת הלייזר שעות רבות ולהגיע אינספור פעמים למרפאה, היעילות שלו מוכחת במקרים רבים במיוחד ובמגוון תופעות".

צפו בד"ר רודניצקי מדגים את פעולת מכשיר ה-ELLIPSE:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן