העלמת שקיות מתחת לעיניים

אנשים רבים הסובלים משקיות מתחת לעיניים, אשר גורמות למראה פנים עייף ומבגרות אותנו עד מאוד, בוחרים לבצע ניתוח כדי לטפל בבעיה. אלא שכיום, ניתן להעלים שקיות מתחת לעיניים ללא ניתוח, בתוך כמה דקות בלבד.

למה זה בכלל קורה?

ובכן, שקיות מתחת לעיניים נוצרות בדרך כלל עם הזמן. כשאנחנו צוחקים או בוכים, מופעל לחץ בתוך העין, הגורם לשומן שנמצא בפנים לבלוט החוצה. כשאנחנו צעירים, אנו לא מרגישים בכך, מכיוון שכמעט תמיד חוזר לקדמותו מיד לאחר הבכי ו/או הצחוק.

אלא שבדרך כלל, בגיל מתקדם יותר, הגוף כבר לא היה שהיה פעם; השריר שלנו נחלש, והשומן “גולש” החוצה, ויוצר למעשה את השקיות שכולנו מכירים.

יש לציין כי טיפול זה מתאים גם לגילאים צעירים יותר, עבור מטופלים אשר סובלים מבעיה זו בשל סיבות גנטיות.

ישנם גורמים נוספים אשר עשויים לגרום להופעת שקיות מתחת לעיניים, כמו סיבות גנטיות, כלי דם פגועים באזור שמתחת לעיניים, חשיפה ממושכת לקרני השמש אשר מובילה לייצור מוגבר של מלנין, עישון, צריכה מרובה של קפאין, מחסור בשעות שינה ועוד.

טיפול בתוך דקות, וחזרה לשגרה מיד לאחר מכן

הטיפול, שדורש מיומנות גבוהה עד מאוד, מתבצע במרפאתו של ד”ר רודניצקי, המתמחה בתחום זה ומבצע את הטיפול במיומנות גבוהה על ידי שימוש במינונים נכונים של החומרים שבעזרתם מתבצע הטיפול. בטיפול עצמו מיישר ד”ר רודניצקי את האזור, ובכך מעלים את השקיות שנוצרו במרוצת השנים.

החומר המתאים בדיוק לטיפול זה הינו חומצה היאלורונית, המותאמת באופן מדויק למטופל על ידי ד״ר רודניצקי, שמתאים את סוג החומר וסמיכותו למצב העור, מצב האזור, המראה ועוד. בחומצה זו קיים גם חומר מאלחש, אשר גורם לכך שהטיפול עובר ללא כאבים מיותרים.