מיצוק בטן לאחר לידה

ד"ר רודניצקי - העלמת סימני מתיחה

במהלך הריון גוף האישה משתנה, והבטן שעוברת מתיחה גדולה מאוד בתקופה זו, סובלת פעמים רבות מסימנים לאחר הלידה. מלבד העלייה הגדולה במשקל במהלך ההריון, גם גמישות העור יורדת בעקבות שינויים הורמונאליים והעור שהיה אלסטי הופך פחות מתוח ופחות מוצק. 

נשים רבות רוצות לחזור לגוף שלפני הלידה, אך בדרך כלל, חזרה טבעית לגזרה שהייתה טרם ההריון תקח כחצי שנה או במקרים מסוימים לא תתרחש כלל. את הטיפול של ד"ר רודניצקי למיצוק הבטן לאחר לידה תוכלי לעשות כבר כשבועיים לאחר הלידה, וכך תבטיחי לעצמך חזרה מהירה יותר לג'ינס הישן. 

איך מתבצע טיפול למיצוק הבטן לאחר לידה?

הטיפול למיצוק הבטן לאחר לידה מפרק את מצבורי השומן ותורם ליצירת קולגן באזור המטופל, מה שמחזיר את האלסטיות והגמישות לאותו אזור. בעזרת הטיפול העור הופך מוצק יותר, תוך החלקת המרקם שלו. בסדרת טיפולים קצרה, הבטן חוזרת להיות מתוחה, חלקה ומוצקה. 

התוצאות

את הבטן של לפני הלידה וההריון תוכלי לקבל בחזרה מספר שבועות לאחר הטיפול, והתוצאות ידהימו את כל הסובבים אותך, שיתפלאו על החזרה המהירה לגזרה. גם מבחינת החלמה, לא נדרשת החלמה מיוחדת לטיפול זה, למרות שבכל מקרה תוכלי לנוח במהלך חופשת הלידה. 

בטיחות הטיפול ותופעות לוואי

הטיפול והחומרים בטוחים לשימוש, ואין כל סיכון או מניעה לעבור את הטיפול באזור הבטן. לטיפול אין תופעות לוואי שליליות, ולמעשה הוא תורם לגוף ובמיוחד לאזור המטופל. יצירת קולגן ואלסטין, סילוק פסולת ופירוק תאי השומן הם רק חלק מהיתרונות של מיצוק בטן לאחר לידה אצל ד"ר רודניצקי. 

כמה זמן לאחר הלידה ניתן לעבור את הטיפול?

כבר כשבועיים עד שלושה שבועות לאחר הלידה ניתן לעבור את הטיפול, מה שמבטיח חזרה לגוף ולגזרה הטרום-הריונית תוך זמן קצר מאוד! 

עודד רודניצקי - לפני אחרי

יתרונות הטיפול

  • הטיפול היחידי שמפרק את תאי השומן שהצטברו 
  • תוצאות נראות לעין מספר שבועות לאחר הטיפול
  • הצרת היקפים, עיצוב ומיצוק הבטן לאחר הלידה
  • הוצאת פסולת שמצטברת בתאי השומן בדרך טבעית מהגוף
  • שיפור בייצור הקולגן בעור באזור המטופל
צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן