הטמפרטורות עולות, וכך גם הביקוש לטיפול בנימים לקראת הקיץ

הקיץ כבר מעבר לפינה, החצאיות, השמלות והמכנסיים הקצרים עוד רגע מגיעים לקדמת הארון, והרצון ללבוש את בגד הים דוחק במרבית האנשים. אם את לא ששה ונרגשת לקראת הקיץ והסיבה עומדת מאחורי נימים וורידים בולטים, הגיע הזמן לפתור את הבעיה עם טיפול להעלמת נימים אצל ד"ר רודניצקי.

איך הטיפול עובד?

ד"ר רודניצקי משתמש במכשיר לייזר מתקדם וחדשני, המפיק קרני לייזר שנספגות בכלי הדם הקטנים וכך מחממת אותם. בעקבות החימום הזה נעלמים הורידים והנימים, או ליתר דיוק – נספגים בתוך הגוף. 

הטיפול, בעל אחוזי הצלחה של מעל 90 אחוזים, לא לוקח יותר מדקות ספורות להעלמת נים בודד, וברוב המקרים טיפול אחד מספיק בהחלט. הטיפול אפילו לא ידרוש לעצור את שגרת החיים היומיומית, ומיד לאחריו אפשר לחזור לפעילות. 

כמובן שיש חשיבות לשמירה על האזור המטופל ומניעה מחשיפה לשמש, שכן כמו בכל טיפול לייזר, האזור רגיש יותר וזקוק למנוחה של מספר ימים עד שתרד האדמומיות.

מטופלות מספרות

נשים שעברו את הטיפול אצל ד"ר רודניצקי יצאו מרוצות, ואפילו דאגו להודות על כך ולכתוב לו.

עדי כתבה: "תודה על התוצאות המדהימות! עברתי טיפול לייזר להעלמת נימים ברגליים, לא האמנתי שבסוף הטיפולים הרגליים יהיו כל כך יפות וחלקות! כל הכבוד!!"

חגית מספרת שאחרי טיפול אחד נעלמו לה הורידים, ואיתם גם הכאבים. "סוף סוף אני יכולה ללבוש מכנס קצר או חצאית בלי בושה ובלי לבדוק מאחורי במראה".

לקוחה נוספת הודתה על טיפול מסור וכתבה: "ממליצה בחום לכל הבנות. עשיתי טיפול נימים, ו-99% נעלמו".

כמובן שרגליים הן לא האזור היחיד בגוף שבו ניתן לעבור טיפול להעלמת ורידים ונימים, והטיפול יעיל גם באזור הדקולטה, ידיים, פנים (קופרוז), האף והאוזניים. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן