קופרוז: העלמת נימים בפנים – גלריית תמונות לפני ואחרי מהמרפאה

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

טיפול להעלמת נימים או ורידים הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, ולא בכדי. עם תופעה שמתרחשת אצל מרבית האוכלוסייה ותוצאות מרהיבות לאחר הטיפול הייחודי, אין זה פלא שנשים וגברים ממשיכים להגיע. רגע קט לפני הקיץ, שאז הטיפול הופך אפילו פופולרי יותר, אנחנו פה כדי להציג תוצאות בתחום הנימים בפנים. 

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

מהו קופרוז?

קופרוז היא תופעה של נימי דם אדומים ומתמשכים בפנים. הקופרוז נגרם כתוצאה מהיחלשות של כלי הדם בפנים והוא מופיע לרוב על הלחיים והאף, אך לעתים יופיע גם על המצח. התופעה מתרחשת אצל נשים וגברים, כאשר אצל גברים היקף התופעה של נימים היא 20% מכלל הגברים בעולם. 

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

איך הטיפול עובד?

על מנת להעלים את הנימים ד”ר רודניצקי משתמש במכשיר לייזר מתקדם וחדשני. המכשיר מפיק קרני לייזר שנספגות בכלי הדם הקטנים וכך מחממות אותם. בעקבות החימום הורידים והנימים נספגים בתוך הגוף, והתוצאה הנראית לעין היא היעלמות שלהם. 

לטיפול אחוזי הצלחה גבוהים, והוא לא דורש יותר מדקות ספורות להעלמת נים אחד. הטיפול אפילו לא ידרוש לעצור את שגרת החיים היומיומית, ומיד לאחריו אפשר לחזור לפעילות, אך חשוב להקפיד שלא להיחשף לשמש ולשמור על האזור הרגיש.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

האם הטיפול מסוכן?

כאשר משתמשים במכשיר הלייזר להעלמת נימים ולטיפול בקופרוז, אין סיכון כלל. הסיבה לכך שהתהליך טבעי וללא חומרים כימיים. לאחר המפגש עם הלייזר, הגוף מרפא את עצמו. כמובן שגם המקצועיות של הרופא חשובה מאוד במקרה זה להצלחת הטיפול ומניעת סיכון.

עבור מרבית המטופלים הטיפול לא כואב במיוחד, והם מתארים את התחושה כעקצוץ קל, כפי שמתעורר בהרבה טיפולי לייזר כאלו ואחרים. 

צפו בטיפול להעלמת נימים:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן