גברים, שקיות ושקעים מתחת לעיניים? אתם לא לבד

לפני-אחרי מילוי שקעים מתחת לעיניים

אנחנו נמצאים כבר בעשור השלישי למאה ה-21, ואם לשפוט על פי התרשמותנו, הרבה מאוד גברים כבר מודעים מזה שנים למראה החיצוני שלהם, וממש לא מתביישים בכך. עולם האסתטיקה הוא לא נחלתן הבלעדית של הנשים, ואם בעבר היו מעט מאוד גברים שמגיעים לקליניקה כדי לעבור טיפולי רפואה אסתטית, כיום המספרים הולכים ועולים.

נכון, עדיין מדובר ברוב נשי בטיפולים אלו, אבל ישנם טרנדים וטיפולים שמתאימים לשני המינים – המביאים יותר ויותר גברים להתעניין בטיפולים אלו ואף לעבור אותם. טיפול רלוונטי הוא למשל הטיפול להעלמת נימים ברגליים: זו בעיה שיכולה להופיע אמנם יותר בקרב נשים (30 עד 50 אחוזים), אבל גם כ-20% מהגברים עלולים לסבול ממנה, ואכן גברים שאכפת להם ממראה גופם, מגיעים לטיפולים כדי להסיר נימים בולטים ברגליים.

גם הגברים מבינים: העיניים - כרטיס הביקור שלנו

הטיפול החם ביותר בקרב גברים ורלוונטי לשני המינים, הוא טיפול באזור העיניים: העלמת שקיות מתחת לעיניים ומילוי שקעים מתחת לעיניים. מדובר בטיפול הדורש מיומנות רבה כדי להגיע לתוצאה אסתטית וטבעית. בקליניקה של ד"ר עודד רודניצקי נערכו מאות רבות של טיפולים בשקעים מתחת לעיניים שהסתיימו בהצלחה רבה ובתוצאה חד משמעית: השקיות והשקעים טושטשו משמעותית.

העלמת שקיות מתחת לעיניים - לפני ואחרי
העלמת שקיות מתחת לעיניים - לפני ואחרי הטיפול
לפני ואחרי העלמת 'שחורים' מתחת לעיניים
העלמת שקעים 'שחורים' מתחת לעיניים - גם לגברים צעירים!

הגברים המגיעים לעבור טיפולי עיניים אינם רק גברים בעשורים מתקדמים בחייהם: גם גברים צעירים בשנות ה-20 לחייהם מגיעים אלינו כדי למלא את השקעים מתחת לעיניים, שיוצרים מראה פנים עייף וכבוי. הם מודעים לכך שהעיניים הם כרטיס הביקור שלהם בחייהם היומיומיים, בדייטים, במפגשים שונים ובעבודה. אם גם אתם קוראים את השורות האלה ומתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המרפאה ולהגיע לייעוץ! 

נגן וידאו

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן