שקיות מתחת לעיניים – ההבדל הגדול לפני ואחרי הטיפול

שקיות מתחת לעיניים

כאשר מגיעים אלינו מטופלים ומטופלות כדי לעבור טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים, או העלמת שקיות מתחת לעיניים, הדבר שהכי מפריע להם הוא המראה העייף והכבוי בפניהם, כתוצאה מאותם שקעים או 'שקיות'.

ואכן, אין ספק כי תופעות אלה משפיעות על הפנים כולן, במיוחד כעת, בחורף, העונה שבה בדרך כלל הפנים והידיים הם האזורים החשופים היחידים בגופנו, כאשר אנחנו מול אנשים. מהסיבה הזו, ישנו תסכול מסוים מצד המטופלים ממצבם – והם מצפים לקבל מענה שיצעיר את מראה הפנים שלהם, ישדר יותר ברק ועוצמה.

קחו למשל את התמונה הבאה. ניתן לראות בה אישה שהגיעה אלינו למרפאה, וסימני הגיל ניכרו על עיניה: שקיות קטנות ושקעים שיצרו מראה כבוי ועייף. אותה אישה עברה טיפול על ידי ד"ר רודניצקי, והגיעה למרפאתנו לאחריו. אין ספק שכעת מראה העיניים שלה משדר הרבה יותר צעירות, חיוניות וברק. 

לפני ואחרי: טיפול בשקיות מתחת לעיניים

לא תמיד חייבים ניתוח

יש מקרים שבהם גברים או נשים הסובלים משקיות מתחת לעיניים ממהרים לבחון ניתוח, שעלותו גבוהה, הוא נחשב לפרוצדורה כירורגית ופולשנית ודורש תקופת החלמה. בחלק מהמקרים, כמובן לאחר התייעצות איתנו במרפאה, ניתן לקבל תוצאה משביעת רצון באמצעות טיפול ייעודי, שנמשך מספר דקות בלבד.

שקיות מתחת לעיניים הן תופעה שנוצרת ככל שעובר הזמן, בעקבות לחץ המופעל על העין, ומוביל את השומן המצוי באזור, לבלוט החוצה. בגילאים צעירים, לרוב לא יופיעו שקיות שכאלה, שכן השומן נוטה לחזור לקדמותו לאחר בכי או צחוק, הלוחצים על העין. בגילאים מתקדמים יותר, השרירים נחלשים, השומן אינו חוזר לקדמותו וגולש החוצה. כך נוצרות אותן שקיות ברוב המקרים.

ד"ר רודניצקי מטפל בדיוק בבעיות מסוג זה, וצבר מיומנות רבה כתוצאה ממאות טיפולים מוצלחים. השילוב של מיומנות עם חומרים איכותיים במינונים נכונים, מביא למראה אידאלי וליישור האזור, כך שהשקיות מטושטשות ומראה הפנים הופך זוהר יותר. 

נגן וידאו

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן