הצערת צוואר: 5 דרכים מרכזיות לפתרון בעיית סימני הגיל

הצערת צוואר - לטשטוש סימני הגיל

הצוואר, בדומה לפנים, בדרך כלל חשוף בפני האנשים שאנחנו פוגשים בכל יום (אלא אם אנחנו לובשים חולצת גולף המכסה אותו). בהנחה שאתם לא לובשים חולצות גולף כל הזמן ואתם עברתם את גיל 50, ייתכן מאוד שסימני הגיל ניכרים על הצוואר שלכם.

עד לשנים האחרונות, הטיפול בצוואר נחשב למורכב, שכן טיפולים רבים שהוצעו, לא סיפקו מענה הולם ומשביע רצון. אלא שפיתוחים טכנולוגיים ובנוסף ידע וניסיון שנצברו, מאפשרים כיום לבצע טיפולים יעילים המביאים להצערת הצוואר ולהפיכתו לאסתטי הרבה יותר! 

איך מתבטאת הזדקנות הצוואר?

יש מספר סימנים עיקריים שמבטאים בצורה הטובה ביותר את הזדקנות הצוואר:

  • שומן באזור הסנטר – מדובר בשומן שהופך את הצוואר לעבה, או במילים פשוטות יותר 'סנטר כפול'.
  • קמטים בצוואר – צוואר מקומט נחשב לאחד מסימני הגיל המוכרים ביותר.
  • עור רפוי – עודף עור בולט שניתן למתיחה בקלות באמצעות האצבעות, כחלק מתהליך הזדקנות העור.
נגן וידאו

בווידאו: טיפול סקולפטרה

לבעיות אלה ניתן למצוא פתרון במגוון טיפולי רפואה אסתטית שניתנים כיום במרפאתנו. נמנה כאן מספר טיפולים ונסביר כיצד הם יכולים לסייע:

  • טיפול סקולפטרה: מדובר בטיפול הזרקת חומר מתקדם, הנחשב למילה האחרונה בתחום הצערת הצוואר. החומר המהפכני מאושר על ידי ה-FDA, ומטרתו היא להצעיר את הצוואר בצורה ניכרת וטבעית. החומר המוזרק יעודד ייצור סיבי קולגן החיוניים למראה עור צעיר ומלא ברק, ובתקופה שלאחר הטיפול, עור הצוואר ישתקם בצורה הדרגתית. ניתן לבצע טיפול זה גם בפנים, ולא רק בצוואר.
  • טיפול בלייזר מתקדם: מדובר במכשיר הלייזר Ellipse, הנחשב לחוד החנית במכשירי הלייזר, ומאפשר ביצוע טיפולים רבים אחרים. מספר טיפולים בלייזר המתקדם באזור הצוואר וגם המחשוף, יכולים לשפר משמעותית את מראה העור. הלייזר מוביל לייצור קולגן ותורם למראה אלסטי יותר של העור.
  • סקין בוסטר בצוואר: טיפול זה מעניק לחות לשכבות העמוקות של העור, משמש כחומר מילוי לקמטים המופיעים בו ובעיקר נועד להחליק את העור. החומר מוזרק לאזור הצוואר ומוביל לצוואר רענן וצעיר יותר. מומלץ לעבור סדרה בת מספר טיפולים בהפרש של מספר שבועות אלו מאלו. התוצאה צפויה להישמר בין 10 ל-12 חודשים בדרך כלל.
  • המסת שומן בסנטר: הזרקת חומר ייעודי ומיוחד לאזורים שונים שעל ה'סנטר הכפול' שנוצר. החומר יבצע מיצוק של הסנטר הכפול ויוריד את נפחו. בדרך כלל מדובר בסדרה המורכבת מ-5 טיפולים בהפרשים של מספר שבועות אלו מאלו. לאחר סדרת הטיפולים, יהיה ניתן להבחין בשינוי הניכר בצורת הצוואר ובקווים שעל העור.
  • מתיחת צוואר בחוטים: כפי שמבוצעת מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים, שנועדה להביא לאפקט מתיחה של העור, כך ניתן לעשות גם בצוואר.
נגן וידאו אודות רודניצקי - מיצוק העור

בווידאו: טיפול בלייזר מתקדם

כפי שניתן להבין, יש מגוון רחב מאוד של טיפולים להצערת הצוואר כיום – בניגוד למצב שהיה לפני מספר שנים. כדי להבין איזה טיפול מתאים לכם יותר, אנו ממליצים ליצור קשר עם מרפאת ד"ר עודד רודניצקי, לתאם פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולהבין מהי דרך הטיפול הטובה ביותר עבורכם.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן