תמונות לפני ואחרי: האפקט על שקיות מתחת לעיניים

שקיות מתחת לעיניים

השנים חולפות להן, סימני הזמן ניכרים על עור הפנים ועל הגוף, ואנחנו נתקלים במטופלים ובמטופלות שמעוניינים במראה צעיר יותר. אזור מרכזי שמושך לעיתים קרובות תשומת לב מהסובבים נמצא מתחת לעיניים, שם נוצרות שקיות לא רצויות. שקיות מתחת לעיניים משוות מראה עייף וחסר חיוניות, אצל צעירים ומבוגרים כאחד. לכן, טיפול העלמת שקיות מתחת לעיניים משדרג את המראה והופך אותו לרענן.

לפני ואחרי: התמונות מדברות בעד עצמן

כפי שניתן לראות בצורה בולטת למדי, בתמונות של לפני הטיפול ניכרות שקיות "נפוחות" ולא מחמיאות מתחת לעיניים, הגורמות למראה מבוגר ועייף. עם זאת, תמונות האחרי חושפות שינוי ניכר לטובה. העיניים, במיוחד, מחזירות את החיוניות ואסתטיקת הפנים הכללית מקבלת מראה צעיר הרבה יותר.

שקיות מתחת לעיניים כבר מזמן אינן קשורות להזדקנות ומשפיעות על גברים ונשים כאחד. מטופלים צעירים מבררים יותר ויותר לגבי טיפולים אלה, וגם עוברים אותם. המשוב שאנחנו מקבלים טוב מאוד, התוצאות מרחיקות לכת והם ממליצים לעיתים קרובות על הטיפול למשפחות ולחברים.

שקיות מתחת לעיניים

נחכה לקיץ? ממש לא חייבים

בתקופה הזו, רגע לפני שהחורף מגיע בסערה (תרתי משמע), אנחנו רואים שיש התעניינות רבה יותר בטיפולים הקשורים לעיניים. אולי זה עניין של "תחזוקת גוף" בין העונות ולקראת העונות החמות יותר ואולי בחורף מסתכלים לאנשים יותר בעיניים כי אזורים אחרים מכוסים. הבחירה לעבור את הטיפול דווקא בחורף מאפשרת, רגע לפני תחילת שנת 2024, להתהדר במראה מחודש וצעיר בתזמון מושלם ולחזק את תחושת הביטחון העצמי.

הטיפול דורש מיומנות גבוהה וכולל שימוש קפדני בחומצה היאלורונית – חומר המותאם באופן מושלם לכל מטופל. ד"ר רודניצקי מתאים את סוג החומר בו נעשה שימוש וריכוזו בהתאם לגורמים כגון מצב העור, מאפייני האזור והעדפות המטופל.

מתלבטים? העיפו מבט נוסף בתמונות הלפני ואחרי וראו את ההשפעה של טיפול שקיות מתחת לעיניים. עדיין יש לכם שאלות? מוזמנים לפנות אלינו ואנו נזמין אתכם לפגישת ייעוץ שתיתן לכם את כל התשובות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן