הטיפול שיעשה לכם את 2024: העלמת שקיות מתחת לעיניים

העלמת שקיות מתחת לעיניים - לפני ואחרי

שנת 2023, שנה קשה לכל מי שחי בישראל, ללא ספק, עייפה אותנו מאוד. אבל יש כאלו שסובלים ממראה פנים עייף, בעיקר באזור העיניים. מדובר בגברים ונשים, בטווח גילאים רחב, צעירים ומבוגרים, שסובלים משקעים ומכהויות מתחת לעיניים, או ממראה של 'שקיות' מתחת לעיניים.

שקיות מתחת לעיניים, לרוב, נוצרות ככל שעובר הזמן, בשל סיטואציות כמו צחוק או בכי והלחץ שמופעל בתוך העין כאשר הן מתרחשות. הלחץ הזה גורם לשומן לבלוט החוצה – ולא מפריע בגילאים צעירים: השומן חוזר לקדמותו מיד לאחר אותו כיווץ שנוצר. בגילאים מתקדמים, השריר נחלש, השומן 'גולש' החוצה ומתגלה בצורת שקיות. מצב זה יכול לקרות גם אצל צעירות וצעירים, אך הוא לרוב נוצר מסיבות גנטיות, או מסיבות אחרות, כמו חוסר שעות שינה, חשיפה ממושכת לשמש ועוד.

לפני ואחרי העלמת שקיות מתחת לעיניים לגבר

סובלים גם אתם ממראה עייף בשל שקיות מתחת לעיניים? החדשות הטובות הן, שאת שנת 2024 ניתן לפתוח עם מראה הרבה פחות עייף. בתמונות כאן ניתן לראות אישה וגבר שהגיעו למרפאתנו עם סיום שנת 2023 ויצאו ממנה עם מראה רענן וצעיר הרבה יותר – כל זאת לאחר דקות ספורות של טיפול בשקעים מתחת לעיניים. הם צפויים ליהנות מהאפקט של הטיפול לפחות בשנה הקרובה, שכן תוצאות הטיפול מחזיקות זמן לא מבוטל, לעתים אפילו מעבר לשנתיים, אך הדבר תלוי בכל מקרה ומקרה.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן