מילוי שקעים מתחת לעיניים: מיומנות ותוצאה טבעית הם המפתח

מילוי שקעים מתחת לעיניים לפני ואחרי
פרוצדורות שונות הקשורות ליופי ואסתטיקה, נחשבו, עד לפני עשור או שניים, לדבר שאינו בשגרה. כיום, בשנת 2023, מדובר בטיפולים שנעשים דרך קבע ובאופן שגרתי למדי, בקרב נשים וגברים רבים. אותם נשים וגברים, מבקשים להיראות טוב יותר, צעירים ורעננים יותר. בשל היצע הטיפולים הגדול והטכנולוגיות המתפתחות, ניתן להציע להם מגוון טיפולים לשיפור המראה בפנים ובגוף.

היתרון הגדול של טיפולים אלו, הוא שבאמצעותם, ניתן למנוע או לדחות ניתוח במקרים רבים. כך במקרה של גברים ונשים רבים שסובלים ממראה עייף בעיניים. המראה הזה נוצר כתוצאה משקעים מתחת לעיניים. מקורן של הכהויות שגורמות למראה העייף, הוא הצל הקיים בשקעים האלו. הכהויות נגרמות בשל גנטיקה, התבגרות או מצבורי שומן מתחת לעיניים.

מילוי כהויות מתחת לעיניים

תהיה הסיבה אשר תהיה, כיום ניתן לבצע מילוי שקעים מתחת לעיניים בקלות – אך יש לוודא כי הרופא המבצע את הטיפול יהיה מיומן ובעל ניסיון רב בתחום, שכן מדובר באזור הפנים המרכזי מאוד. איך תדעו אם הרופא אחראי, מיומן ומנוסה?

  1. תמונות לפני-אחרי – הקפידו לבקש תמונות לפני ואחרי מטיפולים שונים שביצע הרופא. מגוון רחב יעיד על ניסיון.
  2. ייעוץ מקדים – אם תוזמנו לקליניקה לייעוץ שלאחריו יוחלט אם לטפל בכהויות מתחת לעיניים או לא, הדבר מעיד על אמינות מסוימת. חשוב לראות את המטופל/ת ולבחון אם הוא/היא זקוקים בכלל לטיפול.
  3. תוצאה טבעית – בתמונות שתראו ובשיחה עם הרופא המטפל, ישנה חשיבות לתוצאה טבעית ככל האפשר. תוצאה זו מושגת, בין היתר, בזכות מיומנות רבה של הרופא המטפל.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן