כל מה שאתם צריכים לדעת על העלמת שקעים בעיניים

ד"ר רודניצקי - העלמת שקעים

עם חודש ינואר החורפי, אנו מוצאים את עצמנו הרבה בבית, בוהים במראה ומשתדלים לשמור על שגרת טיפוח לפנים. חלקנו מבחינים בדאגה בעיניים שקועות המופיעות להן משלל סיבות. נכון, הגיל משחק תפקיד אך גורמים אחרים יכולים לתרום ולהשפיע גם על אנשים צעירים יותר. אז מהו הטיפול המומלץ להעלמת שקעים בעיניים?

ד"ר רודניצקי - העלמת שקעים

העור העדין מתחת לעיניים שלנו יכול לפעמים להראות כהה, שקוע וחלול. בעוד שהעיניים שקועות הן בדרך כלל רק תוצאה של הזדקנות, התייבשות או אי שינה מספקת. למרות שהמראה המדויק עשוי להיות שונה מאדם לאדם, עיניים שקועות מתוארות לרוב בדרכים הבאות:

  • שקע מתחת לעיניים
  • צל כהה מעל העפעף התחתון
  • עיגולים שחורים מתחת לעיניים
  • עור דק למראה מתחת לעיניים
  • מראה כללי עייף או עייף בפנים

עיניים שקועות נקראות גם בשמות אחרים, כולל "שקעי דמעות" או "שקעים מתחת לעיניים". מכיוון שעיגולים שחורים הם בדרך כלל תוצאה של הזדקנות, רוב האנשים יתחילו להבחין בעיניים שקועות וכהות בסוף שנות ה-30 ותחילת שנות ה-40 לחייהם. השקעים בעיניים אומנם נראים דומים אך שונים בסוגם.

גורמים לעיניים שקועות

ד"ר רודניצקי - הסרת שקעים

הופעתם של שקעים מתחת לעיניים יכול להיות ממגוון סיבות רבות. לרוב, זה לא נחשב לבעיה רפואית אך שינויים שליליים במראה של מישהו, לעומת זאת, יכולים לעורר תגובות רגשיות. הערכה עצמית ירודה וביטחון עצמי מופחת עלולים להוביל בסופו של דבר לדיכאון או חרדה.

ככל שאנו מתבגרים, אנו מאבדים שומן וצפיפות עצם סביב גופנו, כולל הפנים שלנו. יש גם ירידה במבנים התומכים שמחזיקים הכול ביחד. העור מאבד קולגן והופך דק יותר ושקוף יותר. השקעים בעיניים גורמים למראה עייף, מדוכא ומבוגר לעיתים מגיל האדם. זה חל על כל המגדרים ללא יוצא מן הכלל.

מעבר לכך גורמים כמו ירידה במשקל, גנטיקה, מחסור בשינה, התייבשות, אלרגיה, זיהומים, עישון וחשיפה מרובה לשמש משפיעים לא פחות. בגילאי ההתבגרות והעשרים המוקדמות התופעה נפוצה בגלל הגנטיקה והתורשה המשפחתית. 

צורת הטיפול בשקעים מתחת לעיניים

ד"ר רודניצקי - הסרת שקעים

הזרקות מתחת לעיניים כמו חומרי מילוי עוריים (חומצה היאלורונית) מציעות דרך מהירה ואפקטיבית לטפל בשקעים מתחת לעיניים ועיגולים שחורים עם תוצאות מיידיות. המילוי של המזרק פועל בצורה של החזרת נפח שאבד באזור שוקת הדמעות שהופך שקוע ומוצל ככל שאנו מתבגרים.

ד״ר רודניצקי מקנה מראה טבעי לתוצאת הטיפול באמצעות ג'ל חלק להזרקה של חומצה היאלורונית עם קרם הרדמה מובנה מרענן ומרכיב מחדש את האזור החלול מתחת לעיניים. חומרי מילוי שוקת דמעות הם אפוא אידיאליים כשמדובר במאבק במראה השקוע שהופך את אזור העיניים שלנו לצללי יותר ומדוכא ככל שאנו מתבגרים.

במרפאה שלנו משתמשים בשיטה זו כבר שנים. אנו מציעים ותק וניסיון רב בתחום. קודם מגיעים להתייעצות עם ד"ר רודניצקי שבוחר את כמות המדודה לאזור. הטיפול עצמו מהיר, בטיחותי ולא משאיר תופעות לוואי. הוא מיועד לכל סוג וגיל.  

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן