טיפול בשקעים מתחת לעיניים – גם בגיל צעיר!

שקעים מתחת לעיניים - לפני ואחרי הטיפול

המודעות למראה החיצוני שלנו הולכת ונעשית גבוהה יותר עם הזמן. התקדמות הטכנולוגיה, הרשתות החברתיות, הרושם הראשוני ודעות של הסובבים אותנו, כל אלו הם חלק מהגורמים למחשבה על אידיאל היופי ואם אנחנו עומדים בו, כבר מהיותנו נערים ונערות. מה שסביר להניח הוא, שנשים וגברים, בכל גיל, לא מעוניינים להיראות מבוגרים, וישתדלו לטשטש ככל שניתן את סימני הגיל.

אחת התופעות המוכרות אצלנו בקליניקה של ד"ר עודד רודניצקי, היא שקעים מתחת לעיניים: מעין כהויות שמופיעות מתחת לעיניים, ומקנות מראה מבוגר, ואולי אף עייף. בשקעים מתחת לעיניים מגיעות ומגיעים לטפל נשים וגברים רבים, והטיפול נחשב לאחד הנפוצים והמובילים בקליניקה.

מה שאולי יפתיע אתכם הוא, שהגיל הממוצע לטיפול זה הולך ויורד עם הזמן. אם בעבר, הטיפול היה נפוץ בקרב נשים סביב גיל 40-50 ויותר, כיום אנחנו רואים מודעות לנושא שקעים מתחת לעיניים בגיל צעיר, כבר סביב גילאי 20-25. לרוב, התלונות המרכזיות יהיו סביב סיטואציות בחייהם של הצעירים וחוסר הנעימות שהם מרגישים בשל השקעים הללו, שמקנים להם מראה עייף: במפגשים חברתיים, בעבודה, בתחום הדייטים ועוד.

ייתכן שתופתעו גם לשמוע, כי לא רק נשים עוברות טיפולים אלה. נכון, רוב המטופלים הם בעצם מטופלות, ועדיין – אנחנו פוגשים בקליניקה המון גברים צעירים ומבוגרים, שמעוניינים לבצע מילוי שקעים מתחת לעיניים, פשוט כדי להיראות טוב יותר ולשפר את הביטחון העצמי.

מילוי שקעים מתחת לעיניים בגיל צעיר - לגבר

מה הסיבות להופעת השקעים בגיל צעיר?

כאשר מדובר בגברים ובנשים בגיל צעיר, לרוב הסיבה להופעת שקעים מתחת לעיניים היא רקע גנטי. במקרים מסוימים מדובר בפיגמנטציה שעלולה להופיע מגורמים סביבתיים, לדוגמא חשיפה מוגברת לשמש או תרופות ספציפיות. הפיגמנטציה גם יכולה להופיע כתוצאה מדלקת או אלרגיה.

בגילאים מבוגרים יותר מדובר בסיבות שקשורות לגיל, לדוגמא שקעים שנגרמים בשל ספיגת שכבת השומן התת-עורי והתמעטות שלה. גם הזדקנות העור, או בליטה של שומנים בעפעף התחתון, עשויות להיות סיבות להופעת השקעים הללו.

מה מבוצע בטיפול בשקעים מתחת לעיניים?

באופן כללי ניתן לומר שהפתרון לבעיית השקעים הוא הזרקת חומצה היאלורונית ייעודית לאזור העיניים. השקעים למעשה יתמלאו ותיווצר אחידות, שתטשטש את הכהות מתחת לעיניים ותיצור מראה צעיר, רענן ובריא. הטיפול קצר, ללא כאבים ומאפשר חזרה מיידית לשגרה.

חשוב! בטיפול זה, במיוחד באזור רגיש כמו העיניים, קיימת חשיבות עליונה לחומר המוזרק ולמקצועיות הרופא המטפל.

אם אתם צעירים שמביטים במראה וסובלים משקעים ומכהויות מתחת לעיניים, אל תתביישו. בואו לייעוץ בקליניקה שלנו. הייעוץ הראשוני הוא ללא תשלום!

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן