הכירו את הטיפול שמצעיר את הפנים ומעלים את השקעים מתחת לעיניים

ד"ר רודניצקי - העלמת שקעים מתחת לעיניים

מי אמר שצריך להשלים עם זיקנת פנינו? רוב האנשים רוצים להיראות טוב ולשמור על רוח הנעורים בתוכם. אחרי הכל, זה כרטיס הביקור הראשוני שלנו. קיימות היום מספר טכניקות להעלמת שקעים מתחת לעיניים אבל הטובה והמומלצת מכולן נעשית במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי.

השקעים ושקיות בעיניים גורמים למראה עייף, מדוכא ומבוגר לעיתים מגיל האדם. זה חל על כל המיגדרים ללא יוצא מן הכלל. השקעים יכולים להתפתח כבר מגיל צעיר ממספר גורמים: שכבת שומן תת עורי שנספגת עם השנים, רקע גנטי, פיגמנטציה, אלרגיות וכמובן מהזדקנות העור שבה נופלים שרירים ורקמות בפנים.

ד"ר רודניצקי - העלמת שקעים מתחת לעיניים

השקעים והשקיות בעיניים אומנם נראים דומים אך שונים בסוגם. חלקם מולדים או מתווספים בגיל יותר מתקדם וחלקם נוצרים ממצבורי שומן שהצטבר מתחת לעיניים.

במקרה של המטופל צבי (63) הופיעו שקיות בולטות שתפסו נפח נכבד ממראה פניו. השקיות נוצרות מבליטת שומן תת עורית ומופיעות באזור העפעף התחתון. כמו שניתן לראות בתמונה לפני הטיפול, מראה פניו של צבי היו נפולות והוא נראה יותר מבוגר מגילו, ואילו בתמונה של אחרי הטיפול הוא שמח וקורן, כמעט כאילו חזר 20 שנה אחורה בזמן. כל זה בטיפול בודד ויחידי.  

ד"ר רודניצקי - העלמת שקעים מתחת לעיניים

איך ואיפה מטפלים?

כדאי לדעת לפני שבוחרים בהסרת השקעים והשקיות מתחת לעיניים, קודם צריך רופא מומחה שהוכשר לדעת ולהבין בחומרי מילוי שונים. ד”ר רודניצקי בעל ותק וניסיון רב, ראה וטיפל במאות לקוחות מרוצים כמו צבי.  במרפאה נעשה מילוי השקעים מתחת לעיניים בטכניקות שונות תוך כדי שימוש בחומרי מילוי המתאימים לאזור העיניים. 

ד"ר רודניצקי משתמש במחט דקיקה המלאה בחומצה היאלורונית המותאמת בדיוק לאזור העיניים. בעזרת מילוי של השקעים נוצרת אחידות בפנים. לאחר מכן, הוא מיישר את האזור כדי להעלים את השקעים, ובכך הוא גורם למראה חדש, צעיר, רענן ובריא. לא מדובר בטיפול כואב הדורש התאוששות ארוכה והוא מתאים לכל סוג וגיל. אל תפספסו את ההזדמנות להרגיש שוב צעירים.

צפו בד"ר רודניצקי מסביר על הליך הטיפול בשקעים מתחת לעיניים:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן