שלמות זאת לא מילה גסה – טיפול בעצמות לחיים למראה פנים זוהר!

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

מי לא רוצה עצמות לחיים גבוהות ומלאות כמו הכוכבות הגדולות בעולם? במרפאה של ד"ר רודניצקי מציעים טיפול מתקדם של עיצוב עצמות לחיים שיגרמו לך להרגיש זוהרת מתמיד.

נשים רבות סובלות מעצם לחי שקועה, דבר אשר גורם לפניהן להיראות שדופות, "גולגולתיות", בין אם מסיבות גנטיות בגיל הצעיר או עקב הידלדלות השומן בפניהן וצניחתו מטה, המתרחש עם ההתבגרות וההזדקנות.
בחברה המודרנית, עצמות לחיים גבוהות נתפסות כמושכות, בעלות מראה בריא וצעיר. בכנות, מי מאתנו לא רוצה להישאר צעיר לנצח ברוחו ובגופו?

אנג'לינה ג'ולי, לשעבר האישה הכי סקסית בתבל, הייתה האיידול של מירית(44) במשך כל שנות ילדותה.
היא תמיד חלמה להיות דוגמנית צמרת, מחוזרת עם קלסתרון פנים נאה.
לפני כשנה מירית הגיעה אלינו למרפאה והגשימה את חלומה!

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור
עצמות גבוהות ומלאות יעניקו לפנים מראה זוהר וצעיר.

למי הטיפול פונה?

הטיפול פונה בעיקרו לנשים הסובלות מחוסר התפתחות של עצמות לחיים או נערות הרוצות לקבל עצמות לחיים מודגשות. כשמתבגרים בדרך כלל יש דברים שלא ניתן למנוע אך גם שפע הרשתות החברתיות מבוססות הצילומים גרם לנהירה המונית של בנות צעירות אל עבר הלוק המושלם, כזה שניתן לקבל במגוון הפילטרים שמציעה כל אפליקציה.

השפעות חיצוניות , תזונה לקויה או גנטיקה, גורמות ללחיים לשקוע ולהיעלם. השומן התת עורי פוחת וכך גם הקולגן והאלסטין שתפקידם בין היתר לשמור על האלסטיות של העור. במקרים מסוימים, מצב זה עלול לפגוע במראה הפנים. 

מזווית הלקוח

כשהגיעה מירית למרפאה, עצמות לחייה כבר התחילו לאבד גובה ולשקוע. ד”ר רודניצקי הציע לעצב את עצמות הלחיים ולהחזיר את הנפח שאבד עם השנים. לשם כך, ד"ר רודניצקי התבסס על מילוי השקעים שנוצרו בלחיים מחומרי מילוי טבעיים.  

בכדי להרים ולהדגיש את עצמות הלחיים, ד״ר רודניצקי השתמש במילוי חומצה היאלורונית סמיכה, המבוססת על הזרקה באמצעות מיקרו קנולה (מחט דקיקה וגמישה המותאמת לטיפולים אסתטיים). 

במבחן התוצאה, הלחיים של מירית נהיו פרופורציונליות וסימטריות עד כדי מראה שלם. הטיפול התבצע בהרדמה מקומית עם חומר אלחוש ובכך מירית יכלה לחזור באופן מיידי לשגרת חייה ולהשוויץ מאושר במקום עבודתה על המראה החדש והנאה.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן