סרטון חדש! אילו טיפולי פנים מומלצים במיוחד למראה מושלם?

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

ד"ר עודד רודניצקי, רופא שעוסק שנים רבות בתחום הרפואה האסתטית, נותן הצצה לשלושת הטיפולים המומלצים, שלדעתו מרכיבים ומשלימים זה את זה ליצירת המראה האידיאלי והמושלם. מהם אותם טיפולים עליהם ממליץ ד"ר רודניצקי ומה צריך לדעת על כל אחד מהם?

מילוי שקעים מתחת לעיניים

"כשאנחנו ממלאים את השקעים מתחת לעיניים, כל הפנים משתפרות בצורה ניכרת", אומר ד"ר רודניצקי בסרטון. "התהליך פשוט ומדויק, ואחריו המטופלת יוצאת בלי שקעים, הרבה יותר יפה משנכנסה, והרבה יותר רעננה".

הטיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים מתבצע בתוך דקות במרפאה, על ידי הזרקת חומצה היאלורונית בטכניקה מיוחדת, כאשר החומר מותאם באופן ספציפי לאזור העיניים. הטיפול עצמו אינו כרוך בכאב או בתקופת החלמה, וניתן לראות את התוצאה באופן מיידי עם גמר הטיפול.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

עיצוב עצמות לחיים

"נשים שהפנים שלהן קצת נפלו בעקבות גרביטציה, גיל, או גורמים אחרים, עדיף לתת להן קצת עיצוב בעצמות הלחיים כי זה נותן תחושה של הרמה".

גם בטיפול זה משתמש ד”ר רודניצקי בחומצה היאלורונית המותאמת לאזור. לאחר הייעוץ הראשוני וקביעת פגישת הטיפול, מגיעה המטופלת אל המרפאה, שם נמרחת משחה מאלחשת על פניה. לאחר מכן, מזריק ד”ר רודניצקי את החומצה, בהתאם למצב העור של הלקוחה ולתוצאה הרצויה עליה הסכימו טרם הטיפול.

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

שיפור העור - פיגמנטציה

עור שסובל מפיגמנטציה יכול פעמים רבות להפריע מבחינה אסתטית. כדאי לדעת שלטיפול בפיגמנטציה ניתן לבחור מתוך מגוון טיפולים: לייזר, פילינג, IPL. כך ניתן לשפר את מרקם העור ולהשיב לו את הצבע הטבעי והחיוניות שלו. 

במרפאה של ד"ר רודניצקי קיים מכשיר – "אליפסה", שהוא בעל טכנולוגיה ייחודית וחדשנית לטיפול בפיגמנטציה. "המכשיר פותח באמצעות טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות לו להתמקד באזור הכתם בלבד, מה שהופך אותו לבטוח ומדויק", ד"ר רודניצקי הסביר בעבר.

ד"ר רודניצקי - מיצוק העור

כמובן שאידיאל היופי יכול להשתנות מאדם לאדם, ולכל אחת הסטנדרט שלה, אבל אם את מרגישה שאת רוצה לקבל את הבוסט הקטן שירים לך את הביטחון על ידי טיפול קטנטן, צרי קשר עם המרפאה של ד"ר רודניצקי. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן