טיפול הפנים שאת הכי צריכה רגע לפני החגים: מילוי שקעים מתחת לעיניים

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

המירוץ המתמיד בחיים להספיק הכל גובה את חובו, ונשים רבות סובלות מהופעת שקעים מתחת לעיניים, המקנים לפנים מראה עייף, מבוגר ונפול. בעבר היה קשה יותר לנסות להעלים את אותם שקעים מייאשים, אבל היום יש שיטות קלות ומהירות למלא אותם ולהיראות שוב זוהרת וצעירה. דקה לפני החגים ואחרי זמן לא מבוטל עם הילדים בבית, אנחנו מציגים את הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

מה גורם לשקעים להופיע?

שקעים מתחת לעיניים יכולים להופיע בעקבות מגוון רחב של סיבות, ביניהן פיגמנטציה, שומן וגנטיקה.

מבחינת פיגמנטציה, ניתן לחלק אותה לשני סוגים: הראשון, פיגמנטציה הנובעת מגורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש או נטילת תרופות מסוימות, והשני, פיגמנטציה שנובעת מאלרגיה או דלקת. 

שומן יכול לגרום להופעה של שקעים מתחת לעיניים בעקבות שינויים בשכבת השומן של הגוף, בעיקר ספיגה של שכבת השומן התת-עורי שמתרחשת עם השנים, או שהוא עשוי להבליט שומנים בעפעף התחתון.

הגנטיקה וההזדקנות גם הן משפיעות, ונפילת רקמות העור יכולה להביא לתוצאות של שקעים בולטים מתחת לעיניים.

אף על פי כן, כדאי לדעת שהטיפול מתאים גם לצעירות ולא בהכרח רק למבוגרות. 

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

איך מעלימים את השקעים?

הטיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים מתבצע בתוך מספר דקות במרפאה. ד"ר רודניצקי מזריק חומצה היאלורונית בטכניקה מיוחדת, כאשר החומר מותאם באופן ספציפי לאזור העיניים. הטיפול עצמו אינו כרוך בתקופת החלמה, וניתן לראות את התוצאה באופן מיידי עם גמר הטיפול.

ד"ר רודניצקי מתאים באופן אישי לכל ומטופלת כמות מדויקת של חומצה היאלורונית וחומר מאלחש בתוכה, כך שאת יכולה להרגיש בטוחה ובידיים טובות, מקצועיות ומיומנות.

כמובן שניתן לשלב מגוון טיפולים על מנת לקבל את המראה המושלם המתאים לכל לקוחה באופן אינדיבידואלי.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן