צפו בגלריה: מילוי שקעים מתחת לעיניים – נשים וגברים

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

הכתבה הבאה אולי תפתיע רבות מהקוראות בבלוג, שכן רוב התמונות באתר מציגות נשים לאחר שעברו טיפולים במרפאתו של ד"ר רודניצקי, אך למעשה הרבה מאוד מהטיפולי מתאימים גם לגברים שמתהלכים בינינו. דוגמה טובה לטיפול כזה היא מילוי שקעים מתחת לעיניים.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

מה גורם לשקעים להופיע מתחת לעיניים?

סיבות רבות יכולות להשפיע על הופעת שקעים מתחת לעיניים, ביניהן גנטיקה, ספיגת השומן התת עורי באזור, פיגמנטציה, חשיפה רבה מדי לשמש ועוד. הטיפול למילוי שקעים במרפאה של ד"ר רודניצקי מתאים גם לאנשים מבוגרים, צעירים, נשים וגברים.

איך מעלימים את השקעים מתחת לעיניים?

הטיפול להעלמת שקעים מתחת לעיניים מתבצע בתוך דקות במרפאה של ד”ר עודד רודניצקי. ד”ר רודניצקי מזריק חומצה היאלורונית בטכניקה מיוחדת, כאשר החומר מותאם באופן ספציפי לאזור העיניים. הטיפול עצמו אינו כרוך בכאב או בתקופת החלמה, וניתן לראות את התוצאה באופן מיידי עם גמר הטיפול.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

ד"ר רודניצקי מתאים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת כמות מדויקת של חומצה היאלורונית וחומר מאלחש בתוכה, כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים ובידיים טובות, מקצועיות ומיומנות. את החומצה מזריק ד”ר רודניצקי לאזור השקיות מתחת לעיניים ומיישר את האזור כך שיראה יותר מתוח וצעיר.

כמובן שבמרפאה של ד"ר רודניצקי ניתן לשלב מגוון טיפולים על מנת לקבל את המראה המושלם המתאים לכל לקוחה ולקוח, וכך ישנן נשים שבוחרות למשל לשלב את הטיפול למילוי עם מתיחת פנים ללא ניתוח בחוטים נספגים, טיפול שתורם יותר למראה הצעיר ומשלים את מתיחת עור הפנים. 

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

צפו בסרטון הממחיש את תהליך העבודה של ד"ר רודניצקי:

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן