פיגמנטציה בחורף? "טיפול להצערת העור שישמור על הפנים שלך צעירות"

ד"ר רודניצקי - פיגמנטציה

רוב האנשים היו רוצים לשמור על מראה צעיר ורענן לנצח. זה לא קל, שכן העור שלנו מזדקן עקב חשיפה מוגזמת לשמש וירידה בייצור הקולגן. טיפול בפיגמנטציה להצערת העור, באמצעות מכשיר האליפסה (Ellipse), עוזר לשמור על מראה צעיר ורענן יותר והוא ניתן במרפאה של ד"ר רודניצקי.

כשאומרים פיגמנטציה, כולם מדמיינים את אותם כתמים על העור, בעיקר על עור הפנים, הנוצרים עם השנים והתבגרות העור. הכתמים הללו מהווים פגם אסתטי והמאבק בהם כולל לא מעט טיפולים ותכשירים, שחלקם מבהירים וחלקם מכסים ומטשטשים. 

בעשור האחרון נצפתה עליה עצומה בביקוש לתכשירי הבהרת העור המיועדים לטיפול פיגמנטציה. לאחר שנים של נזקי שמש בשילוב עם שינויים הורמונליים עלולים להתבטא כפיגמנטציה וגוון עור לא אחיד בגיל מבוגר יותר. תופעה זו ממשיכה לגדול מדי שנה ברחבי העולם. בדרך כלל, טיפולי פנים לעור שנפגע מהשמש הם הפופולריים ביותר, אך ניתן לטפל בכל חלקי הגוף. 

"אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר"

בכדי להבין מדוע מדובר בתופעה נפוצה, ובמקרים שלא מטופלת כראוי, ארוכת טווח, חשוב להבין מספר דברים בסיסיים בתהליך יצור המלנין (הפיגמנט) . התאים האחראים על ייצור המלנין נקראים מלנוציטים והם יושבים בחלק הפנימי ביותר של שכבת העור העליונה . 

המלנין הוא חלק ממערך ההגנה של העור והוא מופרש בכמות מוגברת בכדי להגן עלינו, בעיקר במצבים של חשיפה לרדיקלים חופשיים – כפי שמייצרות קרני השמש. גם סטרס נפשי , שינויי הורמונליים בגופנו ופציעה של העור, גורמים גם הם להופעת כתמים. העור יגיב אל אותם גורמים על פי הנטייה הגנטית שלו. יהיו כאלה שיגיבו בהיפר פיגמנטציה. כתמי עור הורמונליים למשל עלולים להופיע בהריון, בזמן טיפולי פוריות, וכתגובה לגלולות שונות.

לרוב כתמי העור יופיעו באזורים חשופים כמו: זרועות, רגליים, צוואר, מחשוף ופנים. כתמים אלו יופיעו בגיל מאוחר יותר (30+) והם מכונים גם סולר לנטיגו. אלו כתמים עיקשים הנוטים להתכהות עם השנים. בעזרת טיפול נקודתי במכשיר האליפסה האיכותי ומומחיות רבת שנים, ד”ר רודניצקי מסיר כתמי פיגמנטציה מהפנים על פי שיקול דעתו המקצועית. המטרה להעניק מראה אחיד ורענן לאזור הבעייתי.

ד"ר רודניצקי - פיגמנטציה

סגולות מכשיר האליפסה

מנורת הפלאש במערכת ה-Ellipse IPL הייחודית מייצרת אור המסונן בקפידה בשתי דרכים כדי להבטיח שרק אור בעל המאפיינים הנכונים (אורכי גל) יורשה להגיע לעור שלך. כאשר תאים המכילים הרבה מלנין או המוגלובין נפגעים בסוג האור הנכון, הם מתחממים ונהרסים תוך כמה אלפיות השנייה.  האור הבטוח הנפלט ממנורת האליפסה גורם לפנים שלך להיראות חלקות יותר על ידי הסרת כתמי גיל ואדמומיות מפוזרת ועל ידי שיפור מרקם העור שלך. גם פיגמנטציה לא אחידה מופחתת. נשים רבות לאחר הטיפול מדווחות כי קל להן יותר להתאפר. 

הטיפולים בעור פגום הינם היעילים ביותר לבעלי עור בהיר שאינם שזופים בשמש בזמן הטיפול. ככל שהעור בהיר יותר, כך הניגוד בין כתמי הגיל/כלי הדם לעור בולט יותר, מה שמקל על הטיפול. עם זאת, ל-Ellipse יש הגדרות מתוכנתות מראש עבור צבעי עור שונים המספקים את תפוקת האנרגיה הנכונה לעור הפנים שלך.

 

טיפול הפנים המלא אורך פחות מ-20 דקות. בסך הכל תצטרכו בין   1-3 טיפולים במרפאה לפני שתשיגו את התוצאות הרצויות. "את השיפור במראה הפנים ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון ברוב המקרים, אך פעמים אחדות יש צורך לחזור עוד פעם או פעמיים על מנת לקבל תוצאות מירביות", אומר ד"ר רודניצקי. "מכשיר האליפסה פותח באמצעות טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות לו להתמקד באזור הכתם בלבד, מה שהופך אותו לבטוח ומדויק".

מהו הזמן הכי מומלץ לטיפול בפיגמנטציה?

"בחורף העור שלנו מאוזן יותר. אנחנו לא חשופים לאור השמש מעצם השהייה הרבה בבית (UV נמוך יותר, עננים רבים יותר ופחות שעות אור), טוען ד"ר רודניצקי. "איזון הצבעים הזה מאפשר טיפול יעיל יותר אשר סביר להניח שיוביל לשיפור מהיר יותר של הפיגמנטציה. לכן התקופה הנוכחית היא הזמן האולטימטיבי לטיפולים נגד כתמי עור".

ד"ר רודניצקי - פיגמנטציה

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן