טיפול בפירוק חומצות היאלורוניות ועיצוב מחדש של העור מתחת לעיניים

ד"ר עודד רודניצקי - תיקון עיניים

אם עברתם הליך טיפולים של הזרקות באזורי הפנים והצוואר שהסתיים בתוצאה שלא ריצתה אתכם או יצאה פחות טוב משחשבתם, כדאי שתדעו שיש אפשרות במרפאה שלנו לתקן מחדש.

הרבה פעמים חומצה היאלורונית גורמת לגושים וגבשושיות באזורים של עור רגיש ודק כמו לדוגמה: עור מתחת לעיניים ובאזור הצוואר. חשוב שתדעו שיש חומרים שניתן בעזרתם לפרק את הגושים הללו. באמצעות חומר היאלאירונידזה (האנזים שמפרק את הכאב ואת החומצה היאלורונית) ניתן לדלל את החומצה עד שהיא נעלמת מהגוף. החומר הזה מיועד לתיקונים באזורים של הפנים והצוואר.

רודניצקי - תיקון עיניים

הרבה פעמים אנשים שמגיעים אלינו יש להם כמות יתר של הזרקה. בדרך כלל מתחת לעיניים ובצוואר. נוצרים להם גושים. בחומצה היאלורונית  ניתן לדלל ולטפל שלא כמו חומצות שיש בהם קלציום שפחות יש מה לעשות איתם. אצלנו במרפאה מעדיפים לעבוד עם החומצה ההיאלורונית באזורים מסוכנים שיהיה אפשר לטפל אחר כך ולתקן ולא כאלו חומרים שלתקופה הארוכה אי אפשר לטפל. העדיפות בהזרקות של חומצה האלרונית כי במידת הצורך ניתן להמיס אותה.

קודם ממיסים את החומצה ואז צריך לעשות דירוג של החומרים. אנו עושים את זה הרבה כמו שניתן לראות בתמונות. אישה אחת הגיעה אלינו עם גושים מתחת לעיניים וד"ר רודניצקי הצליח לתקן לה את ההזרקות הקודמות. אפשר לפרק, לטפל ולשפר את הגוף והפנים גם אם ההזרקות היו לא טובות. זה מה שחשוב לדעת. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן