העלמת צלקות – מידע על הסרת צלקות

צלקת היא סימן שנוצר על הגוף כתוצאה מתהליך החלמה של פצע בעור. צלקות יכולות להיווצר באזורים שונים בגוף והן נגרמות כתוצאה מפגיעה של שכבה עמוקה בעור. לצערנו, לא ניתן להיפטר מהצלקת לגמרי, כיוון שתמיד ישאר סימן כלשהו במקום הפצע, אך עם זאת ניתן לטשטש את המראה שלהן, לפעמים אפילו עד למצב של העלמה כמעט מוחלטת שלה.

טשטוש הצלקות מתבצע בעזרת סוגים שונים של טיפולים. אחד מהם הוא טיפול באמצעות לייזר מתקדם בשם Ellipse, במשך מספר פגישות. תוצאות ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון, ואלה צפויות להשתפר ממפגש למפגש. 

כאשר הצלקת קיימת באזור חשוף בגוף כגון ידיים, רגליים או פנים יגבר הביקוש להעלמתן כיוון שסיטואציה כזאת כאשר הצלקת חשופה לעיני כל יכולה לגרום לנו למצב לא נעים ולא נוח.

צלקות בפנים

אחד מהאזורים הבולטים ביותר שבו אנחנו בדרך כלל להוטים להעלים צלקות הוא הפנים. אזור הפנים הוא האזור החשוף ביותר שלנו, המהווה המקור לרושם הראשוני שהצד השני מקבל מאיתנו. לכן, צלקות באזור זה משפיעות באופן ישיר על הדימוי העצמי והביטחון העצמי שלנו. העלמת צלקות יכולה באופן טבעי להעלים גם חוסר ביטחון וחוסר קבלה עצמית.

כאשר אנחנו מדברים על העלמת צלקות בפנים חשוב לזכור שצלקות פנים הן תופעה שכיחה בעולם, אנשים רבים אשר מתמודדים עם בעיה זו מחפשים פתרונות יעילים להעלמתן: ללא ניתוחים, ללא חדירה לעור, ללא כאב, בצורה בטוחה וכמובן – נגישה כספית. 

הטיפול מתבצע עם מכשיר ה-Ellipse. Ellipse זו עמדת הטיפול המתקדמת בעולם האסתטיקה ורפואת העור. המכשיר עצמו פועל בצורה אמינה ושקטה, עם טכנולוגיה ייחודית אשר מאפשרת לרופא לעבוד על צלקות בפנים, אקנה ושיפור מרקם העור באופן כללי. מכשיר זה עבד קיבל את אישור משרדי הבריאות המחמירים בעולם כולל ה FDA האמריקאי, והוא נועד לטפל בבעיות כגון פיגמנטציה, מרקם עור, קמטים, צלקות, כתמי לידה ועוד מגוון בעיות עור אחרות.

המכשיר מציע טיפול ייחודי לבעיות של צלקות בפנים או כל אזור אחר בגוף, ע”י יצירת תגובה וסקולרית בכלי הדם אשר נמצאים סביב הצלקת, פעולה אשר מובילה להחלפת וחידוש הקולגן. טיפול הלייזר של מכשיר ה-Ellipse מייצר איים קטנים קטנים בעור של חימום ונזק מבוקר, אשר אחריו הגוף מתקן באופן טבעי את הנזק ומחליף את הקולגן בצורה אסתטית יותר מהמצב הקודם.

מכשיר ה-Ellipse מאפשר לטפל ברוב סוגי הצלקות וסימני המתיחה. כמובן שצלקות חדשות יהיו קלות יותר לטיפול מאשר ישנות שיצריכו הכנה מוקדמת באמצעות זריקות סטרואידים. ה-Ellipse מייחד את עצמו בכך שיש בו הגדרות שונות לסוגי עור שונים, מה שמבטיח העברת כמות מדויקת של אנרגיה על העור.

טיפולים להסרת צלקות פנים או צלקות אחרות, מלווים בהכנה הכוללת מריחה של קרם אלחוש מקומי כ 30 דקות לפני הטיפול. הטיפול עצמו אורך כ 15 עד 45 דקות תלוי בהיקף האזור שמטפלים בו.

מומלץ להקטין את החשיפה לשמש ולהימנע כמה שיותר מתכשירי שיזוף במהלך תקופת הטיפול. מומלץ למרוח קרם לחות על האזורים המטופלים לפני ואחרי הטיפול.

על מנת להגיע לאפקט מלא של העלמת צלקות, בדרך כלל המסלול כולל 4 טיפולים, אך מספר הטיפולים יכול להשתנות בהמלצת הרופא, אם יש גווני עור בעייתים יותר.

הטיפולים אינם כואבים, אך קיימת הסבירות לתחושה לא נוחה. לכן אנחנו ממליצים למרוח קרם מאלחש. לאחר שהאפקט של הקרם יפוג, תיתכן הרגשה שדומה לכווית שיזוף קלה.

העלמת צלקות

פוסטים אחרונים בנושא:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן