הצלקות הן גזירת גורל? התייעצו איתנו לבחינת פתרון לא ניתוחי

טיפול בצלקות - לפני ואחרי

צלקת אולי נחשבת לדבר שלילי כאשר אנחנו מדברים עליו, אבל כשחושבים על זה, מדובר דווקא בתוצאה של תהליך הגלדת הפצעים בגוף – כך שלצלקת יש תפקיד חיובי בסך הכל. צלקת יכולה להיגרם ממגוון סיבות, כמו פציעה או ניתוח כירורגי. הנראות של הצלקות נחשבת לבעייתית והן מהוות מעין 'הפרעה' על העור. לעתים גודלה קטן ולעתים היא גדולה ומשפיעה על המראה האסתטי של הנושאים אותה.

עם השנים למדנו מהסובבים אותנו את האמירה המוכרת "צלקת לכל החיים", מתוך הנחה שהצלקות כאן כדי להישאר, וכי אין דרך טובה להעלמת צלקות. האמנם? לא ממש. תלוי בסוג הצלקת, בגודלה ובאזור שבו היא נמצאת – אבל כיום, לצד פתרונות כירורגיים-ניתוחיים, ישנם גם פתרונות לא ניתוחיים.

דוגמא טובה לטיפול שאינו ניתוחי להסרת צלקות, הוא טיפול באמצעות המכשיר המתקדם Ellipse. מדובר במכשיר הפועל בטכנולוגיית לייזר, ונחשב למכשיר המתקדם בעולם האסתטיקה ורפואת העור. במכשיר זה ניתן לטפל הן בצלקות בגוף והן באזור הפנים! יתרונו המרכזי של המכשיר הוא שיפור מרקם העור וניתן לראות הבדל במרקם, לאחר טיפולים בו. 

העלמת צלקות באמצעות מכשיר Ellipse

הטיפול להסרת צלקות מבוצע בלייזר מתקדם, כפי שציינו – הלייזר מעודד תגובה וסקולרית בכלי הדם הסובבים את הצלקת, מה שמוביל לשגשוג של קולגן. למעשה, בתהליך זה ייווצרו מעין איים קטנים שבהם יש חימום ונזק מבוקר, שהגוף מתקן בצורה טבעית. התוצאה המתקבלת היא אסתטית הרבה יותר, מה שמוביל לטשטוש הצלקת.

שימו לב! כדי להגיע לתוצאה אופטימלית דרושים לרוב 4 טיפולים (כמות הטיפולים יכולה להשתנות בהתאם להמלצת הרופא). בדרך כלל, אנחנו מקבלים פניות במרפאה מנשים ומגברים שמעוניינים להעלים את הצלקת בחודשים אפריל-מאי לקראת הקיץ, אבל מגיעים מאוחר מדי. אמנם ניתן לראות תוצאות ראשוניות לאחר הטיפול הראשון בדרך כלל, אבל התוצאה הסופית נראית לאחר הסדרה כולה. לכן, כדאי להתחיל בטיפולים כבר בחורף.

כמובן, שהטיפול תלוי בייעוץ הראשוני שתוכלו לקבל במרפאה. ניתן לטפל בסוגים מסוימים של צלקות, ובייעוץ נבין אם הלייזר המתקדם יכול לטפל בסוג הצלקת שלכם ואם כן, בכמה טיפולים. מוזמנים ליצור איתנו קשר!

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן