בקיץ הזה אל תתביישו בצלקת שלכם – טפלו בה בטכנולוגיה מובילה

העלמת צלקות במכשור חדשני

אנחנו נמצאים בדיוק בתקופה שבה מזג האוויר מתחמם והבגדים הארוכים עושים את דרכם חזרה לארון. החולצות הארוכות והסריגים הופכים לחולצות קצרות ולגופיות. המכנסיים הארוכים והג'ינסים מתחלפים בחלק מהזמן במכנסיים קצרים ובשמלות.

אנחנו במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, עדים לכך כי לא כולם מרגישים נוח בבגדים קצרים, ואחת הסיבות לכך היא צלקות באזורים שונים בגוף, בין היתר בידיים וברגליים. עד השנים האחרונות, צלקות היו סוג של גזירת גורל – הן פשוט היו שם, ללא פתרון מעשי של ממש.

אלא שכיום ניתן לטפל בצלקות היפוטרופיות (כאלה שנמצאות בתוך אזור הפציעה המקורי) עד לטשטוש משמעותי, המהווה סוג של העלמת צלקות. במרפאותינו טופלו כבר מאות נשים וגברים שהתביישו ממראה הצלקות שלהם, ולא ידעו על האפשרות לטפל בהן בקלות רבה, עד שהגיעו אלינו.

מספר בודד של טיפולים לתוצאה סופית

הטיפול מבוצע באמצעות מכשיר "אליפס" (Ellipse) הנחשב למתקדם מאוד בעולם האסתטיקה הרפואית. מלבד צלקות, המכשיר יודע לטפל בבעיות אסתטיות אחרות, כמו אקנה, סימני מתיחה ועוד. מדובר במכשיר לייזר שמחמם את האזור המטופל, ללא פציעה או פגיעה כלשהי בעור. והכי חשוב – ניתן להמשיך בשגרה מיד לאחר הטיפול, למעט הימנעות מחשיפה לשמש והמלצה למרוח קרם לחות באזור המטופל לפני ואחרי הטיפול.

על הטיפול, שאורך בדרך כלל זמן קצר (כמה דקות), יש לחזור מספר פעמים. בדרך כלל מדובר בכ-4 טיפולים, אבל מספר טיפולים זה יכול להשתנות ותלוי בפרמטרים שונים. אם גם אתם סובלים מצלקות ותוהים איך ניתן לפתור את הבעיה – צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם פרטים!

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן