צלוליט וצלוליטיס: מה ההבדל בין השניים ועוד מידע על העלמת צלוליט

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר, וחלומה של כל אישה כמעט, הוא העלמת הצלוליט שמפריע מבחינה אסתטית לרבות. איך להיפטר מצלוליט היא אחת השאלות האסתטיות שנשאלות הכי הרבה בגוגל, וד"ר עודד רודניצקי מציג את הפתרון בצורת טיפול בעל אחוזי הצלחה מדהימים.

מהו בכלל צלוליט?

"צלוליט הוא מצב של הצטברות שומן מתחת לתאי שומן ופגיעה באספקת הדם לתאי השומן האלו", אומר ד"ר עודד רודניצקי בסרטון מטה. 

במצב כזה, ישנם תאי שומן הדוחפים מעלה את העור, מה שיוצר גבשושיות ועור מדולדל ורפוי, שפעמים רבות מורידות את הביטחון העצמי של אותן נשים (או גברים) הסובלות ממצב זה.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

מה ההבדל בין צלוליט וצלוליטיס?

צלוליט הוא אותו מצב של הצטברות שומן מתחת לתאים ופגיעה באספקת הדם לאזור, והטיפול בו הוא טיפול במרקם העור. צלוליטיס, לעומת זאת, היא מחלה זיהומית שלא קשורה לטיפולים אסתטיים של צלוליט. 

יש לציין כי טיפולי צלוליט מאושרים על ידי משרד הבריאות.

איך מטפלים בצלוליט?

ד"ר עודד רודניצקי מספר שהטיפולים המוצעים במרפאתו בתל אביב משפרים את מרקם העור באזור הישבן והירכיים, כמו גם במקומות נוספים בגוף במידת הצורך והרצון. הטיפול מתאים לנשים ולגברים, אף על פי שבדרך כלל נשים הן הרוב המגיע למרפאה לעבור את הטיפול. כדאי לדעת שניתן לבצע טיפול לשיפור מרקם העור גם במותניים, בזרועות ובגב. 

ד"ר רודניצקי משתמש בשיטה ייחודית, בעלת אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ותוצאות שמחזיקות לאורך זמן. הטיפול כולל הזרקת חומר מיוחד המפרק את תאי השומן, ממצק את העור ושומר על אלסטיות ומרקם חלק.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

ממה עדיף להימנע כשרוצים להעלים את מצבורי השומן?

כדאי תמיד להימנע מהבטחות לתוצאות ללא הוכחות חותכות וחד משמעיות, וכמובן שמומלץ להימנע מטיפולים שלא עברו אישור של משרד הבריאות או ממטפלים שלא עברו הסמכה והדרכה להעניק טיפול. בנוסף, פעמים רבות קרמים ומוצרים נוספים שנמכרים בחנויות קוסמטיקה מתחייבים להעלים את תאי השומן, אך הם מספקים מענה זמני, אם בכלל. היכולת של החומרים הללו לחדור לשכבות העמוקות של העור לא קיימת, ולכן התוצאות שהם יכולים לספק הן במקרה הטוב לחות לאזור ותו לא. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן