מה מספרות מטופלות על טיפול הצלוליט במרפאה?

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

סוף הקיץ כבר מעבר לפינה וזו הזדמנות טובה ואחרונה לעבור את טיפולי הצלוליט לפני החגים והחורף. אין ספק שטיפול בצלוליט הוא מהטיפולים הפופולריים והמבוקשים במרפאה של ד"ר עודד רודניצקי. הטיפול מצליח ביותר מ-90% מהמקרים, ולכן יש בסיס לכך שהוא מבוקש כל כך.

יתרונות הטיפול

 הטיפול של ד"ר רודניצקי בצלוליט הוא מהמפורסמים והיעילים ביותר בארץ. מדובר בטיפול ייחודי למרפאה, אשר מפרק את מצבורי הצלוליט, כך שהם לא יחזרו בעתיד. אפשר להגיד שלום ולא להתראות לעור הלא חלק ול"קליפת התפוז" המופיעה במקרים קשים יותר של צלוליט.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

בנוסף לכך, הטיפול בצלוליט מעצב את הגוף, ממצק את העור והופך אותו למחוטב וצעיר יותר, אבל היתרון החשוב ביותר שמציע ד"ר רודניצקי הוא התוצאות. את התוצאות, שהן חלומן של כל אישה באשר היא, ניתן לראות בדרך כלל כבר אחרי חודש מהטיפול הראשון. כמובן שאין אפליה מגדרית במרפאה, ועל כן טוב לדעת שהטיפול מתאים לכל אדם – גבר או אישה, בכל גיל ובכל מצב, ואין סיכונים רפואיים או תופעות לוואי.

התוצאות מדברות בעד עצמן - חוות דעת מטופלות:

מיכל כותבת:

"ד"ר רודניצקי רופא מקצועי ברמה בינלאומית!! הגעתי אליו אחרי שנואשתי מכל הטיפולים והמכשירים שמציעים בשוק לטיפול צלוליט ונדהמתי מהתוצאות . שיפור משמעותי ביותר!! והכל תודות לד"ר רודניצקי שידע להתאים את סוג הטיפול למצב שהיה לי. שווה כל שקל".

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

אתי כותבת:

"לד'ר רודניצקי,
תודה על הטיפול המסור, על המקצועיות. עשיתי טיפול צלוליט, תוצאות מדהימות. תודה מכל הלב".

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן