השיטה הייחודית והמוצלחת להיפטר מצלוליט – תוצאה מוכחת: תמונות לפני ואחרי

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

חג הפסח כבר ממש מעבר לפינה, ואחרי חג האביב מגיע הקיץ לו חיכינו. עם ההקלות בהגבלות ופתיחה מחודשת של מקומות רבים, יותר ויותר נשים מתחילות להתכונן לעונת הרחצה. הטיפול בצלוליט פופולרי במיוחד בעונה זו, ומציג תוצאות יפות עם מעל 90% הצלחה, שמחזיקות לאורך זמן.

מהו צלוליט וכיצד הוא נוצר?

“צלוליט היא רקמת שומן מתחת לעור, המופיעה בצורה לא אחידה באזורים מסוימים בגוף, בעיקר בישבן, בירכיים, במותניים ובזרועות. במצב זה, ישנם תאי שומן הדוחפים מעלה את העור, מה שיוצר גבשושיות ועור מדולדל ורפוי, שיכולים לגרום לתחושת חוסר ביטחון או בושה", אומר ד”ר רודניצקי.
עם אידיאל היופי כיום, ישבן מורם, חלק, מוצק ומעוצב הוא חובה עבור כל אישה, אך לא רק. גם גברים יכולים לעבור את הטיפול לצלוליט, אף על פי שרוב המטופלות המגיעות למרפאה של ד"ר רודניצקי ועוברות את הטיפול הן נשים.

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

מה לא לעשות כדי להיפטר מהצלוליט

השוק מלא בהבטחות למוצרים שיעזרו לך להיפטר ממצבורי השומן, אך פעמים רבות מדובר בהבטחות ריקות מתוכן שירוקנו לך את הכיס ותו לא. אלו הדברים שמומלץ לוותר עליהם:

מאות מוצרי קרמים וקוסמטיקה שונים מוצעים לרכישה היום, כאשר הם משווקים כמוצרים מטפלי צלוליט, עם רכיבים שפועלים לשפר מיקרו-סירקולציה ברמה מקומית. גם אם המשחה מותחת ומבהירה את המקום באופן זמני, כשבוחנים את הנושא הצלוליט ובמה שניתן לטפל, צריך לזכור שמדובר בשילוב של שומן, קולגן דחוס וזרימת דם כללית. לכן, למרות שהטיפול בקרמים הוא נעים ויכול לתרום בתחום הלחות, יעילות הקרמים נגד צלוליט היא אפסית, מאחר והם לא יכולים לחדור לשכבות עמוקות יותר בעור.

 אמנם צלוליט מושפע מסירקולציה של הדם, אך מברשות עור מגבירות את זרימת הדם רק מעל פני השטח בעור. טיפול זה לא מספיק כדי לתקן את הנזק שהוביל ליצירת הצלוליט.

עיסויים וטיפולים ידניים יכולים להוות טיפול טוב לגוף באופן כללי, אך הם לא יעילים נגד צלוליט. הטיפול מתיימר לשפר את זרימת הדם, אך בשיטה זו, על המטופלת להמשיך בטיפול זה כל חייה.

  1. מכשירים אלה יוצרים ואקום, מעסים ולשים את העור, בדומה לטיפול של כוסות רוח. פעולה זו אמורה לכאורה לגרום לשיפור בזרימת הדם ולדחוס את הצלוליט לתוך רקמת השומן. יחד עם זאת, לאחר תקופה של כחודש, מראה העור נוטה לשוב לקדמותו.

כמובן שישנן שיטות נוספות כגון שאיבת שומן, הקפאת שומן או ירידה מסיבית במשקל, אך גם להן יש חסרונות בטיפול נגד צלוליט וסיכונים, הן רפואיים והן אסתטיים. 

ד"ר רודניצקי - לפני אחרי

איך מתבצע הטיפול אצל ד"ר רודניצקי?

אחרי שהבהרנו שהשיטות המוצגות מעלה הן במקרה הטוב לא יעילות, ובמקרה הפחות טוב אף מסוכנות ועלולות להזיק, נציג את השיטה של ד"ר רודניצקי לטיפול בצלוליט, שיטה בעלת אחוזי הצלחה המתקרבים ל-100, ותוצאות שנשארות עם המטופלת לאורך זמן.

במרפאה של ד"ר רודניצקי הטיפול בצלוליט משלב הזרקות מזותרפיות ישירות אל הצלוליט. מדובר בטכניקה ייחודית של ד"ר רודניצקי, וזו הטכניקה שמציעה את המענה האפקטיבי ביותר לתופעת הצלוליט. בשיטה זו, מוזרק חומר מיוחד אל תוך הצלוליט, אשר מפרק את תאי השומן, משפר את סיבי הקולגן והאלסטין, ממצק את העור ומחזיר את מרקם העור לחלק ונעים.
ההתאוששות לאחר הטיפול מהירה, עם חזרה לשגרה יומיומית מיד לאחר הטיפול. יתרון נוסף שלו הוא התאמתו לנשים וגברים בכל הגילים שרוצים להשאיר מאחור את הצלוליט.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן