עיצוב ישבן: לא חייבים ניתוח כדי להגיע לישבן מוצק ומעוצב

לפני ואחרי עיצוב ישבן - ד"ר עודד רודניצקי

עולם הרפואה האסתטית עובר שינויים כל הזמן: טיפולים מסוימים הופכים להיות טרנדיים מאוד, טכנולוגיות חדשות נכנסות לתמונה, קהל היעד נעשה מגוון יותר ועוד. מה שבולט במיוחד בשנים האחרונות הוא, שמטופלות ומטופלים רבים, יעדיפו לבצע טיפול או סדרת טיפולים, על פני ניתוח, כדי לקבל תוצאה אסתטית טובה יותר.

נכון, במקרים רבים התוצאה שתתקבל בניתוח (דוגמת מתיחת פנים, מתיחת בטן או הרמת ישבן) תהיה יסודית יותר, אך מדובר בפרוצדורה פולשנית הדורשת הכנה פיזית ונפשית, תקופת התאוששות והחלמה ממושכת וכן, ככל שהפעולה יסודית ופולשנית יותר, כך גם הסיכוי לתופעות לוואי אפשריות הולך ועולה. בטיפולים המבוצעים על ידי רופאים מנוסים ברפואה אסתטית לעומת זאת, התוצאות ברוב מוחלט מן המקרים משביעות רצון ולא מדובר בפרוצדורה פולשנית.

עיצוב ישבן: מה הפרופיל של המטופלת הממוצעת?

אחד התחומים שבהם יש אפשרות ניתוחית ואפשרות טיפולית, הוא עיצוב הישבן. כיום, בעידן האינסטגרם, הטיקטוק והסטורי בפייסבוק, קיימת מודעות לכל חלק מגופנו. אחד האזורים בגוף שיותר מעניינים מטופלות, הוא אזור הישבן, כאשר לרוב, השאיפה היא לקבל ישבן מורם, מוצק ועגלגל, הנחשב אטרקטיבי ואסתטי. כיום, מטופלות רבות מגיעות למרפאת ד"ר עודד רודניצקי כדי לעבור סדרת טיפולים לעיצוב הישבן, ונהנות מתוצאות מצוינות.
 
חלק ניכר מהמטופלות המגיעות לקליניקה, כפי שוודאי תיארתם לעצמכם, הן בשנות ה-20-30 לחייהן, גיל שבו קיימת חשיבות רבה למראה החיצוני בשל אופי החיים (יוצאים ומבלים, מכירים בני זוג פוטנציאליים וכדומה). עם זאת, זהו לא הקהל היחיד לטיפול עיצוב ישבן. גם נשים בגילאי 50 ויותר הן קהל פוטנציאלי לעבור את סדרת הטיפולים, כדי להחזיר לישבן את המראה הצעיר והמעוצב.
עיצוב ישבן - לפני ואחרי

מה בדיוק מבוצע בטיפול?

חשוב להבין שמדובר בסדרה בת חמישה טיפולים במרווחים של מספר שבועות זה מזה, שהתוצאה שאמורה להתקבל בסופם היא ישבן מוצק, מורם ומעוצב יותר. אנו בקליניקה מבצעים את הטיפול באמצעות הזרקות שמעניקות לישבן מראה מוצק ומעוצב. מדובר במספר חומרים שאנו מזריקים אל הישבן כדי לשוות לו מראה חלק וצעיר.
 
אנו מבצעים טיפולי עיצוב ישבן מזה זמן רב בקליניקה, ובטוחים כי מדובר באחת השיטות הטובות ביותר כיום להשגת מראה מצוין בפרוצדורה שאינה פולשנית. רוב המכשירים הקיימים כיום בתחום ושאותם הכרנו לאורך השנים, פשוט לא הגיעו לתוצאות טובות מספיק. אם אתן מתלבטות בנושא, תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר ולהגיע לייעוץ ראשוני ללא התחייבות! 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן