מאוכזבות מטיפול עיצוב ישבן שעברתן? חובה שתכירו את הטיפול הזה

עיצוב ישבן - ד"ר עודד רודניצקי

טיפולים רבים ברפואה אסתטית נועדו לשפר את המראה שלנו ולהפוך אותנו לנאים יותר. בשנים האחרונות התגברה המודעות לא רק לאזור הפנים והצוואר, אלא לאזורים אחרים בגוף, דוגמת הבטן והישבן, במיוחד בתקופת הקיץ, אבל לא רק. טיפולי עיצוב ישבן למשל, רלוונטיים מאוד לנשים, חלקן אף צעירות מאוד.

למה חשוב לנשים רבות לקבל מראה ישבן חטוב ומוצק? יש לכך כמה סיבות. למשל, עד לפני כמה שנים, חוטיני היה לבוש נועז ביותר. כיום, בגד ים חוטיני הפך למראה לא נדיר בחוף או בבריכה. כמו כן, בשנים האחרונות ישנם טרנדים בעקבות חשיפה לאינסטגרם, לפייסבוק ולפלטפורמות אחרות – ובו דוגמניות ומשפיעניות רשת מובילות את הקהל לרצות להגיע לאידאל יופי מסוים.

נשים רבות שמעוניינות לבצע עיצוב ישבן, אכן מגיעות לקוסמטיקאיות ולמרפאות עם חלומות ושאיפות, אך אלו מסתיימים בחלק גדול מהמקרים באכזבה. אנו בקליניקה נתקלים לא פעם בנשים שעברו טיפולים בשיטות מגוונות, שלא הובילו לתוצאות משמעותיות, או לא הובילו לתוצאות כלל, לאחר ששמעו המון הבטחות ממי שטיפלו בהן.

השיטה הטובה ביותר כיום

המטופלות מגיעות אלינו לרוב אחרי שעברו טיפול בגלי רדיו, טיפול בגלי אולטרסאונד ובשיטות אחרות. הסיפור שאנו שומעים משותף לכולן: הן שילמו המון כסף ובסוף סיימו בטעם מר – ללא שינוי ואף במקרים מסוימים נתקלנו בנזק קל שאירע באזור הטיפול. ישנו אתגר משמעותי, לשכנע את הנשים המאוכזבות, כי השיטה שלנו לעיצוב ישבן היא שיטה מובילה ויעילה ביותר. אלה, כבר שבעות מהבטחות, אך עדיין מעוניינות להגיע לישבן חטוב ומוצק.

הפתרון המוצע בקליניקה שלנו הוא סדרה בת חמישה טיפולים – שבהם מגיעים לתוצאות ניכרות: מיצוק, הרמה, חיטוב והשפעה על מרקם העור, שיהפוך לחלק וצעיר יותר. בחמשת הטיפולים, בהפרשים של מספר שבועות זה מזה, יבוצעו הזרקות אל הישבן. החומר המוזרק יהפוך את הישבן בהדרגה למוצק ומעוצב יותר. נכון, ייתכנו כאבים קלים ונקודתיים בטיפול עצמו, אבל הניסיון שלנו מלמד שזו השיטה היעילה ביותר שיש.

עיצוב ישבן - לפני ואחרי

לנשים המעוניינות לגם למלא את הישבן להשלמת העיצוב, נמליץ עוד בשלב הייעוץ הראשוני, להוסיף הזרקת חומצה היאלורונית באזורים ספציפיים כדי לקבל מראה טוב עוד יותר. מדובר במזרקים גדולים יותר מאשר המזרקים המשמשים למילוי קמטים ושקעים בפנים.

ד"ר רודניצקי - מילוי ועיצוב ישבן
מילוי הישבן כטיפול משלים

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן