עיצוב ישבן: אל תתפתו למבצעים ולמי שינסה לזרז אתכן!

עיצוב ישבן - מיצוק ישבן - ד"ר רודניצקי

בשנים האחרונות הפכה החומצה ההיאלורונית לכוכבת בקרב נשים (וגם גברים) שמעוניינות ומעוניינים להעניק נפח לאזור מסוים, בדרך כלל בפנים, אך גם באזורים אחרים, כמו בעיצוב ישבן שעליו נתעכב כאן. אם עד לפני כמה שנים, רוב האנשים לא היו יודעים בכלל מהי חומצה היאלורונית, כיום הפך חומר המילוי הזה לנפוץ במיוחד ומשמש את רוב הרופאים בהזרקות שונות.

המטרה העיקרית של החומצה היא הענקת נפח לאזור המטופל. הטיפול מבוצע פעם אחת ותוצאותיו נשמרות בדרך כלל למשך כשנה וחצי. בטיפול לעיצוב ישבן, מדובר בכמויות גבוהות של חומצה היאלורונית, בהשוואה לפנים. המזרק שבאמצעותו מבצעים את ההזרקה שונה וגם הסמיכות של החומר.

עצם העובדה שהחומר הזה הפך לנפוץ ולפופולרי במיוחד, הביא לכך שרבים מבצעים מילוי נפחים באמצעותו, כולל, לצערנו, גורמים שאינם מנוסים או אפילו אינם בעלי הכשרה מתאימה. בחודשים האחרונים, אף נתקלנו ב'מבצעים' שמזמינים נשים וגברים לעבור הזרקות מילוי בפנים או בישבן, בעלות נמוכה במיוחד – כזו המעוררת תהיה עד כמה החומר המוזרק בטוח ועד כמה הגורם המקצועי אכן מקצועי.

אנחנו במרפאת ד"ר עודד רודניצקי, ממליצים לבדוק היטב מי הגורם המקצועי שמבצע את ההזרקה, האם הוא מנוסה – ובכלל, מהו החומר המוזרק, שכן לא כל חומר נחשב לאיכותי. מטבע הדברים, ככל שהחומר יהיה איכותי יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר. מטופלים ומטופלות רבים מגיעים אלינו לאחר שעברו טיפול בחומרים לא איכותיים, שיצרו גושים וגבשושיות – ולעתים לאחר שנלחצו 'לסגור' כדי לא לפספס מבצע מסוים…

במקרים אחרים ופחות טובים, חומרים לא איכותיים עלולים להביא לנזקים בריאותיים. לכן, אנו מקפידים כי כל החומרים המוזרקים על ידינו במרפאה עוברים אישור FDA ובטוחים לשימוש. יש לציין כי גם בבוטוקס (טיפול המיועד למטרה אחרת לגמרי) החומרים המוזרקים הם האיכותיים ביותר.

לא רק הזרקות!

כאשר מדברים על פיסול ועיצוב אזור הישבן, אחת הבעיות שקופצות מיד לראש היא צלוליט – ואכן, אזור הישבן הוא אחד האזורים הנפוצים ביותר להופעת צלוליט. אם אתן מעוניינות לבצע טיפול לעיצוב ישבן ולהיפטר גם מהצלוליט, כדאי להגיע לייעוץ במרפאה כדי לבחון את המצב ולהמליץ על טיפול המתאים אישית לכן. גם כאשר מדובר בצלוליט, כדאי לתהות על הדרך שבה מבוצע הטיפול, מי הרופא המטפל ומה הסמכתו. למקצועיות אין תחליף ולכן הקפידו להפקיד את גופכן בידיים הטובות והמנוסות ביותר.

הטיפול בצלוליט מבוצע במרפאתנו בשיטה ייחודית וחדשנית – הוא מפרק את תאי הצלוליט ומוביל להמסת שומן מן התאים – כך שתאי הצלוליט הופכים לתקינים ובריאים, במקום כאלו המלאים בפסולת ובשומן. הדבר מתורגם לעור אסתטי, חלק וגמיש. חשוב לציין כי מדובר בחמישה טיפולים, בהפרשים של כמה שבועות זה מזה, כך שבתוך כחודשיים וחצי עד שלושה בדרך כלל, ניתן לראות תוצאות טובות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן