"לא האמנתי בשינוי שחל אצלי" – טיפול ייחודי למילוי ועיצוב ישבן

ד"ר רודניצקי - מילוי ועיצוב ישבן

זה לא משנה אם גשום וקריר או חמים ויבש בחוץ, הביקוש לטיפולים האסתטיים גדול מתמיד. נשים רבות, ממגוון גילאים, אוהבות להשוויץ בגופן ובנראות שלהן. אחד הסממנים הנשיים ביותר הוא הישבן. אם תשאלו את בני המין השני, סביר להניח שיסכימו שהוא גם האהוב ביותר. מעבר להיותו כלי חיזור, הוא גם נותן מראה חושני ומעלה את הביטחון העצמי ולא סתם עיצוב ומילוי הישבן נחשב לאחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בעולם האסתטיקה. 

רוב הנשים מעוניינות בגוף מעוצב, בטח לאור תקופות הסגרים שחווינו בשנתיים האחרונות. נהוג לחשוב שתרגילי סקוואטים וגנטיקה הם אלו שיוצרים ישבן שופע, מחוטב ועגול אך מסתבר שיש אלטרנטיבה טיפולית אחרת, קלה ופחות דורשת הזעה – טיפול קוסמטי לעיצוב ומילוי הישבן. 

מבט מעיני הלקוחה: "רציתי להרגיש מחוזרת ונשית לאחר הלידה"

הרצון של נשים לישבן שופע צבר לעצמו אהדה ברחבי העולם עקב פרסונות נשיות מלאות גוף, כדוגמת: ניקי מינאז', קרדי בי, ג'ניפר לופז ומשפחת קרדשיאן. הטיפול מיועד לכלל הנשים, בכל הגילאים, המעוניינות לערוך בישבן שינויים – בין אם להגדילו, לטפל באסימטריה, חורים בישבן או אפילו לשנות את צורתו.

כך גם טלי (34), שהגיעה אלינו יום אחד למרפאה וסיפרה על הרצון להחזיר את התשוקה בזוגיות שלה עם בעלה. היא הרגישה שמשהו בגופה חסר, ואז שמעה על האופציה לעצב את הישבן מחדש. "זה לא סוד שגברים אוהבים ישבן גדול. זה סקסי. זה שיא הנשיות. אז חשבתי איך אני מחיה מחדש את התשוקה ביני לבין בעלי ואז שמעתי על הטיפול".

ד"ר רודניצקי - מילוי ועיצוב ישבן
נהוג לחשוב שאימונים בחדר כושר וגנטיקה הם אלו שיוצרים ישבן שופע אך יש אלטרנטיבה אסתטית

איך הגעת לד"ר עודד רודניצקי?

"התחלתי לחקור יותר ויותר. בהתחלה הייתי סקפטית, אני מודה. תמיד היה לי ישבן קטן. למרות שבלידה החזה שלי גדל, והרגשתי מבורכת, רציתי להרגיש מלאות גם באזור בישבן. לא חשבתי מעולם שאוכל לחלום על זה או לבקש. אל הד"ר הגעתי דרך המלצה של חברה שלי, נירית. היא גם חוותה דבר דומה והרגישה שלקראת אמצע גיל 30 יש חשק לחטב ולעצב את הגוף. הישבן זה פשוט הדבר הראשוני שחושבים עליו כשמדברים על אישה. אני לא מופתעת שיש לטיפול ביקוש גדול".

"הפתרון היעיל והמהיר ביותר למילוי ועיצוב ישבן"

"אני זוכרת שהגעתי למרפאה ביום הטיפול והתייעצתי עם ד”ר רודניצקי", משתפת המטופלת טלי. "ביחד איתו, קבענו איך מגדירים את האזור והתחום שבו יערך הטיפול בישבן. אחרי זה, בוצעה הרדמה מקומית ולאחר שהאזור נרדם, הוא החדיר מחט מיוחדת המכילה חומצה היאלורונית, שאיתה ממלאים את האזורים הספציפים".

לא פחדת מגודל המחט או חששת?

"בשביל זה מכירים קודם את הרופא שמטפל והליך הטיפול עצמו. ידעתי שבמהלך הטיפול למשל אעבור הרדמה מקומית. זה הוריד ממני את מפלס הלחץ. גם ההמלצות וגם הפגישה עם ד"ר רודניצקי גרמו לי להבין שמדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה. הוא מטפל במאות מקרים ובשבילו זה חלק מהעבודה. למי שחושקת בגוף יפה ובטח בישבן מעוצב, זה שווה את זה לגמרי. אין סיבה לחשוש. קורה שיש קצת רגישות באזור הטיפול אבל לא משהו מעבר לזה".

"למרות הביקוש בגילאים צעירים, הטיפול מומלץ גם לנשים מבוגרות"

מילוי הישבן נעשה בטיפול בודד, בלי צורך בטיפולים נוספים. לאחר מספר חודשים, טלי הגיעה לביקורת במרפאה, עם חיוך גדול. "לחשוב ששכרתי מאמנת כושר רק בשביל לחטב את הישבן אבל הפתרון המושלם היה מתחת לאף שלי כל הזמן הזה. ההוצאה הכספית לגמרי השתלמה אם מסתכלים אחורה". 

למרות שרוב המטופלות הן צעירות בגילאי 20 עד 40, חשוב לציין שגם נשים מבוגרות יותר יכולות למצוא בטיפול פתרון נוח. במיוחד לאלו שהישבן איבד מהנפח שלו ברבות השנים. "טיפול מילוי ועיצוב הישבן מתפתח משנה לשנה, וניתן לבחור צורות מגוונות לישבן – מרובע, משולש, עגול או סתם לגרום לו להיראות חטוב יותר", אומר ד"ר רודניצקי. "עם השנים, אזור הישבן מאבד מנפחו עקב שינויים בשרירים, רקמות חיבור שנחלשות, ואז השומן מתחיל לצנוח ולרדת. לכן הטיפול הזה מומלץ בגילאים מתקדמים יותר". 

ד"ר רודניצקי - מילוי ועיצוב ישבן
הליך טיפול למילוי ועיצוב הישבן מזווית המטופלת

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן