לפני ואחרי: פירוק חומצה היאלורונית ומילוי שקעי עיניים מחדש

פירוק חומצה היאלורונית ומילוי שקעים מחדש

מילוי שקעים מתחת לעיניים הוא טיפול שדורש מיומנות רבה, יד טובה והבנה מעמיקה בתחום הרפואה האסתטית. אנו יכולים לומר בצניעות הנדרשת, כי ד"ר רודניצקי מחזיק במיומנות של עשרות שנים בתחום, וספציפית בעל מיומנות רבה בכל טיפולי העיניים, מה שמוביל למאות מטופלים ומטופלות מרוצים שנהנים ממראה עיניים צעיר ורענן בכל שנה.

כפי שציינו כאן, הטיפול דורש מיומנות, ולצערנו, לא כל העוסקים בתחום הם בעלי המיומנות והניסיון הנדרשים כדי לטפל באזור רגיש ובולט כל-כך כמו העיניים. במהלך שנות עבודתנו ובמיוחד בשנים האחרונות, מגיעות לקליניקה בעיקר מטופלות, שעברו טיפול בכהויות מתחת לעיניים אצל רופאים אחרים, אבל לא מרוצות מהתוצאה. התלונות שלהן מגוונות: 'נקניקיות' שנוצרו מתחת לעיניים, אסימטריה, גבשושיות ועוד. 

מה עושים במקרה כזה?

חשוד להדגיש כי כל טעות קטנה עלולה להביא לתוצאה שאינה רצויה, בין אם מדובר במיקום לא נכון של ההזרקה, החומר שבו מבוצע שימוש, כמות גדולה מדי של חומר ועוד. בדוגמא שלמעלה, ניתן לראות אישה שהגיעה אלינו עם 'נקניקיות' מתחת לעיניים, כתוצאה מהזרקת חומרי מילוי אצל רופא אחר. מיותר היה לשאול מה הפריע לה – ומספיק מבט חטוף כדי להבין שהטיפול שעברה, השיג את האפקט ההפוך והלא רצוי.

ד"ר רודניצקי מציע בקליניקה תיקון הזרקות מילוי מתחת לעיניים – ולא רק באזור העיניים, אלא גם באזורים נוספים שבהם מבוצע מילוי באמצעות חומצה היאלורונית. התיקון הוא בעצם פירוק של החומצה ההיאלורונית שהוזרקה באמצעות חומר ייעודי. החומר מנטרל את החומצה שהוזרקה ובכך מונע את התוצאות הלא רצויות שהתקבלו. לאחר השימוש בחומר המפרק את החומצה ההיאלורונית, שנחשב לבטוח ומוכר, יש לחכות לכל הפחות 2-3 ימים לפני ביצוע טיפול מחדש.

בתום ההמתנה, אזור המילוי ינוטרל מהחומצה ההיאלורונית – וזה הזמן לבחון מילוי של השקעים מתחת לעיניים פעם נוספת, הפעם בצורה המוקפדת והמקצועית ביותר על ידי ד"ר רודניצקי. בדרך כלל, אחרי חוסר שביעות הרצון מהטיפול הראשון אצל רופא או קוסמטיקאית, אנו מתאמים ציפיות לפני הטיפול, כדי להבין בדיוק מה הוביל לתוצאה המאכזבת – וכדי שהפעם, נקבל תוצאות מעולות.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן