צפו בוויקי מספרת על הסרת כתם הלידה שעברה: "הכתם נעלם מטיפול לטיפול"

ד"ר רודניצקי - הסרת כתמי לידה

לכמעט כולנו יש כתמי לידה, לחלק יותר בולטים, לחלק פחות, מה שבטוח – הם כאן להישאר. כתמי הלידה גורמים למבוכה רבה כשאנו רוצים לחשוף את גופנו, בדרך כלל במקומות ציבוריים כגון ים או בריכה, או במידה ומדובר בכתמים הנראים לעין גם כשאני לבושים, כמו למשל באיזור הפנים, צוואר, עורף, ידיים ורגליים.

כתמי הלידה, כמו שמרמז על כך שמם מופיעים על עורנו לאחר הלידה, ולעיתים כמה שבועות בסמוך ללידתנו. עד היום לא ברור מה הסיבה המרכזית לכתמים אלה. ממה שאנו יודעים הגורמים העיקריים לכתמים אלה הם: צמיחת יתר של כלי דם, מלנוציטים, שריר חלק, שומן, פיברובלסטים וקרטינוציטים.

אך למרות שכתמים אלה קבועים ולא נעלמים מעצמם או עם הזמן, ניתן לטפל ולהסיר אותם. הטיפול שאנו ממליצים עליו הוא באצעות מכשיר ה-ELLIPSE. מכשיר זה, עובד באמצעות טכנולוגיה חדשה ומיוחדת שבעזרת פולסים קצובים וקצרים יש התמקדות רק באיזור ספציפי אחד. המכשיר מוריד את הפיגמנט שנמצא בעור, מפרק אותו, עד להעלמות הדרגתית של הכתם. מספר הטיפולים בכתמי לידה תלוי מקרה ומשתנה לפי גודל וכהות. לפי מחקרים, יש לעבור בין 1-4 טיפולים, עם מרווח של חודש בין טיפול לטיפול –  עד לתוצאה סופית והעלמת הכתם.

בסירטון ניתן לראות את המטופלת, שהגיע למרפאה עם כתם לידה גדול ובולט באזור החזה. המטופלת עברה לפני הגעתה למרפאה, טיפולים רבים שעלו לה בתסכול וצלקות כתוצאה מחוסר מקצועיות. לאחר ניסיונות רבים, המטופלת פנתה למרפאתו של ד"ר רודניצקי כתקווה אחרונה. במרפאה הלקוחה קיבלה שירות מקצועי ואדיב, וכתם הלידה איתו באה הלך ונעלם מטיפול לטיפול ללא שום גרימת נזק, ושקיפות מלאה. 

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן