טיפול העלמת נימים וורידים, האם כדאי בקיץ?

ד"ר רודניצקי - העלמת נימים

בחודשי הקיץ החמים עורנו חשוף יותר לשמש, בין אם זה בגלל ביגוד קצר, הליכה עם בגדי ים או חשיפה מרובה בשעות היום כשאנו מסתובבים בחוץ. אך ישנם אלה הלא מרגישים בנוח עם חשיפה זו – כשנימים וורידים רבים על העור הם חלק מהבעיות לכך.

איך מופיעים נימים אלה?

הנימים בגוף שלנו מוליכים דם מהעורקים לוורידים. הנימים כחולים ורחבים, המופיעים לאחר התרחבות, נמצאים בשכבת העור הראשונה שנראית לעין – משום כך ניתן להבחין בהם בקלות. עם הזמן והשנים הנימים הופכים לבולטים יותר. בעולם היום סובלות יותר נשים מגברים מבעיה זו, 30-50% נשים, לעומת 20% מהגברים, ובעיקר באזורי הרגליים והפנים. למרות אחוזים אלה, רק חלק קטן מהאוכלוסייה מבצע את הטיפול, גם כשנימים אלה נראים לעין ובעייתיים מבחינת קוסמטית ורפואית.

הטיפול להסרת נימים וורידים מתבצע בשיטת חדשנית וייחודית. אחוזי ההצלחה לטיפול זה מתקרבים ל-100%, כשהטיפול נעשה בלי הזרקות וניתוחים כלל. הטיפול מותאם לכל סוגי הנימים והורידים עד 4 מ"מ הנמצאים בכל איזורי הגוף, בין אם ברגליים, ידיים, פנים, אף ועוד. דרך מכשיר מתקדם המייצר קרני לייזר, הקרניים נספגות בנימים, הנימים מתחממים וכך הם נעלמים. לאחר הטיפול, הם למעשה נספגים בגוף עד שלא ניתן לראותם כמעט כלל.

קבעו טיפול במרפאת ד"ר רודניצקי עוד היום ותהנו מטיפול זה בתקופת הקיץ כשכולם בים או בבריכה.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן