האם טיפול בצלוליט מתאים לחודשי הקיץ? צפו לפני ואחרי

ד"ר רודניצקי - צלוליט

אם יש זמן שמתאים להראות בו את גופך ולעבור לבגד ים או לביקיני הוא בחודשי הקיץ החמים. אך לא תמיד כל אחת מרגישה בנוח עם גופה, והשינויים שהוא עבר במהלך החורף ובכלל ובמרוצת השנים. לכן נשאלת השאלה, האם טיפול בצלוליט מתאים לחודשי הקיץ והאם טיפול זה ייתן מענה למראה הישבן ברמה מספקת והולמת?

ראשית, אין כלל סכנה או חשש מסויים לטיפול בצלוליט בחודשי הקיץ. מכיוון שטיפול זה נעשה ללא צורך בתקופת זמן החלמה, וניתן לעשותו בכל הגילאים. יש מצבים שישנה רגישות קלה אחרי הטיפול, אך ניתן לחזור לחיי היום יום ולשגרה במהרה ללא צורך בתרופות או מריחת קרמים כאלה ואחרים. חשוב לציין, לאחר תקופה מסויימת המטופלת צריכה לחזור לביקורת שגרתית במרפאה לצורך ביקורת.

צלוליט הוא הצטברות רקמת שומן תת עורי בצורה לא שווה במקומות שונים בגוף. תאי שומן דוחפים את שכבת העור כלפי מעלה, דבר הגורם להופעתם של גבשושיות, בעיקר באיזורים כגון הישבן, הירכיים, הזרועות והמותניים.

העלמת צלוליט ביחד עם עיצוב ישבן

כפי שמוזכר בכותרת, ניתן לשלב את שני הטיפולים ביחד, למי שטיפול העלמת צלוליט מאזור זה אינו מספיק. ביום הטיפול עצמו המטופלת מגיעה למרפאה, מבוצעת הרדמה מקומית באיזור, ולאחר מכן ד"ר רודניצקי מחדיר לאיזור מחט קנולה ייעודית, שתפקידה לבצע את מילוי החומר. כמו כן, ד”ר עודד רודניצקי משתמש בחומרים מיוחדים ובשיטה משלו, שמתאימים באופן ספציפית לאיזור הישבן. המזרקים שבהם ד"ר רודניצקי משתמש הם מזרקים של 10 CC, ולא 1 CC כמו שמקובל בדרך כלל בטיפולים האסתטיים.

בתמונה ניתן לראות בצד ימין את המטופלת לפני הטיפול כשישבנה יותר מלא, נפול ועם צלוליט. ובתמונה השניה את ישבנה לאחר הטיפול, זקוף, חלק וללא צלוליט.

ד"ר רודניצקי - צלוליט

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן