הסרת כתמי לידה בתקופת הקיץ – מה עושים?

ד"ר רודניצקי - כתמי לידה

הקיץ הגיע ויחד איתו התקופה שמתאפיינת בהורדת החולצה, בין אם זה להליכה לים ובין אם לבריכה, אך לא תמיד המתרחצים מרגישים בנוח להוריד את את בגדיהם ולחשוף את פלג הגוף העליון לעיני שאר האנשים, בין אם זה מסיבות מולדות ובין אם זה מסיבות שנוצרו עם השנים והזמן. כתמי לידה ונמשים מרובים על העור הם אחת הסיבות העיקריות שיכולות לגרום לכך.

כתם לידה, או בשמו המקצועי, סימן לידה, הוא סימן המופיע על העור מיד לאחר הלידה או בסמוך לה, כפי שמרמז שמו. אין סיבה יחידה ומדויקת להופעתם, אבל ההנחה היא שהם נוצרים בעיקר מצמיחת יתר של כלי דם, מלנוציטים, שריר חלק, שומן, פיברובלסטים וקרטינוציטים. יש כל מיני אזורים בגוף שכתמי לידה יכולים להופיע בהם – שכיחים יותר ושכיחים פחות. בנוסף, כתמי הלידה יכולים להופיע בכל מיני צבעים וגדלים – חום, ורוד, כחול ואדום.

ניתן לטפל בכתמים אלה במכשיר ה-ELLIPSE. מכשיר זה פועל באמצעות טכנולוגיה מיוחדת ומתמקד באזור הטיפול בלבד, כשהוא נותן פולסים קצובים וקצרים באזור העור.מכשיר זה מסנן את האור ומוודא שהגלים המופקים ממנו נספגים בהמוגלבין שבתאי העור, בהם נמצאי הפיגמנטים. האור הופך לחום, אשר מטשטש את הפיגמנט שנמצא בעור, מה שגורם למכשיר לפרק את הפיגמנט ולהעלים את הכתם בצורה הדרגתית מטיפול לטיפול.

האם כדאי לעבור את טיפול זה בקיץ?

חשוב לציין כי יש כתמי לידה הנספגים לפעמים מעצמם ולא מחייבים התערבות רפואית, אך יש כתמי לידה שיכולים ללוות את האדם למשך כל חייו אם לא יוסרו בהתערבות כזאת או אחרת. עד היום, לא הומצאו או יוצרו תכשירים להעלמת כתמי לידה ולהבהרת העור באזורים שבהם כתמים. גם לייזר, שהוא הטיפול הנפוץ ביותר היום בתחום זה, לא יהיה יעיל ב-100%, אלא רק יעמעם כתמים חזקים במיוחד.

לכן אנו ממליצים על מכשיר ה-ELLIPSE עם טיפול המצריך בסה"כ 4-1 טיפולים, במרווח של חודש בין טיפול אחד למשנהו עד לתוצאות סופיות משמעותיות שאפשר להנות מהן כבר בחודשי הקיץ בסמוך למועד הטיפול.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן