טיפול באקנה – למה ניתן לצפות לאחר טיפול בטכנולוגיה של מכשיר ה Ellipse?

בשלב מסוים של חיינו, כולנו סובלים מאקנה. גופנו מייצר הורמון, המעורר את בלוטות השומן ליצירת חומר שמנוני הנקרא 'חלב' (Sebum). ייצור יתר של Sebum יכול לסתום את הנקבוביות וללכוד את השומן בתוכן. בקטריית העור ה P.acnes האחראית על פירוק ה-Sebum, עלולה להילכד גם היא והתערובת של חלבון שיער, Sebum וחומצות שומן הנוצרות על ידי הבקטריה, מגרה את דפנות זקיקי השיער ומביאות ליצירת דלקת. גורמים נוספים היכולים לגרום לאקנה הם: התבגרות מינית – חוסר איזון הורמונלי, מתח נפשי, וסת, הגיינה של העור, לחות, זיהום אויר, תזונה, תורשה ועישון.

הטיפול ב-Ellipse מקטין את אספקת הדם לבלוטת השומן, ובכך מאט את יצירת ה-Sebum . לקרן האור יש גם את היכולת לחסל את בקטריית ה-P.acnes באופן ישיר. על מנת לעשות זאת, נעשה שימוש בפולסים קצובים, קצרים ובטוחים של אור )הנקראים טכנולוגיית SWT ®של Ellipse ) המכוונים לעבר העור. המערכת מסננת את האור, כדי להבטיח כי אורכי הגל בשימוש נספגים על ידי ההמוגלובין שבכלי הדם העדינים המזינים את בלוטות השומן.

על מנת לטפל באקנה בעזרת מכשיר ה ellipse' נדרשים כ 60 הבזקי אור בכל שטח הפנים. משך הטיפול יהיה כ 20 דקות, כולל זמן הייעוץ וההכנה. על פי רוב, הטיפול מצריך ארבעה מפגשים, בהפרשים של שלושה שבועות זה מזה. לתוצאות הטובות ביותר ניתן להגיע בטיפולים באקנה דלקתי: פצעונים אדומים, כואבים ובולטים. יש לוודא שהעור לא שזוף מדי. הטיפול אינו כואב, אין בטיפול כל צורך בהרדמה או בטשטוש.

למה ניתן לצפות מהטיפול?

ייתכן ותופיע אדמומיות קלה על הפנים לאחר הטיפול. אם העור ניזוק מפגעי השמש, כתמי פיגמנטציה יהפכו כהים ובסופו של דבר יעלמו באופן מוחלט. מאחר והבקטריה נחשבת לקשה לחיסול מוחלט, ייתכן והרופא המטפל ימליץ להמשיך בשימוש בקרם או בתחליב ייעודי למשך כמה חודשים גם לאחר תום הטיפול עצמו. במידה וקיימת התפרצות אקנה נוספת, ניתן לחזור שוב על הטיפול. גם אם תוצאות הטיפול משתנות ממטופל אחד למשנהו, ניתן לקבוע כי אקנה רב יותר ייעלם בקצב מהיר יותר, בהשוואה לטיפול בקרם או בתחליב בלבד. מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל באשר לתוצאות להן ניתן לצפות מן הטיפול.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן