טיפול בפיגמנטציה במכשיר ה-Ellipse: כיצד לנהוג לאחר הטיפול ולמה לצפות?

במשך השנים, העור שלנו מזדקן כתוצאה מנזקי השמש ומהפחתה בייצור הקולגן. זה מוביל לכך שמופיעים בעור קמטים, כתמים (פיגמנטציה), נמשים ופגעים אחרים. חשוב להבחין בין היפר פיגמנטציות והיפו פיגמנטציה. אנו מטפלים בהיפר פיגמנטציה, הנובעת בדרך כלל מנזקי שמש ועושה סימנים כהים על העור. הפתרון הוא לייזר הפוגע בייצור המלנין שגורם לפיגמנטציה. זה סוג של כווייה מבוקרת שגורמת לעור להתחדש ולהפוך לבהיר יותר.

מכשיר ה Ellipse נותן פולסים קצובים, קצרים ובטוחים לשימוש, המכוונים אל העור. המערכת מסננת את האור כדי להבטיח כי אורכי הגל בהם נעשה שימוש נספגים בהמוגלובין הנמצא בתוך כלי הדם העדינים ובמלאנין שבכתמי הפיגמנטציה. כאשר תאים המכילים כמות רבה של מלאנין והמוגלובין עוברים את הטיפול, אזור המטרה מתחמם ומתפוגג בתוך כמה אלפיות שניה.

טיפולי Ellipse לעור שניזוק מהשמש יגרמו לעור להיראות חלק יותר באמצעות העלמת או טשטוש כתמי גיל, אדמומיות ופיגמנטציה לא מאוזנת. מרקם העור ישתפר, ונשים רבות אף מדווחות כי השימוש באיפור הפך קל יותר בזכות הטיפול. הטיפולים הפופולריים ביותר הם טיפולי פנים, אך ניתן לטפל בכל אזור בגוף.

ניתן לבצע גם פילינג וטיפול IPL בהתאם לצורך, בהתאם לתגובה של המטופל. בדרך כלל מדובר ב-3-4 טפולים במכשיר ELLIPSE. אם הפיגמנטציה לא חזקה – ייתכן שגם שני טיפולים יספיקו, לכן יש צורך בייעוץ. לאחר טיפול יש לשים קרם הגנה, להישמר מפני השמש בצורה גבוהה מאוד.

ליצירת קשר חייגו 073-3744401 או השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם:

צרו איתנו קשר!
פוסטים אחרונים
דילוג לתוכן